Kandydaci w Ostrołęce Kandydaci w Powiecie Kandydaci w Gminach

Debata prezydencka z jednym kandydatem [WIDEO, ZDJĘCIA]

2018-10-30 19:11
Tylko jeden kandydat pojawił się na debacie prezydenckiej organizowanej przez Radio Nadzieja. Urzędujący prezydent Janusz Kotowski odpowiadał na pytania przygotowane przez redakcję radia, jak również przez mieszkańców, którzy przybyli na spotkanie w Restauracji Diamentowa.

Debata rozpoczęła się od dyskusji o budowie bloku C elektrowni w Ostrołęce. Kotowski mówił, że to wielka szansa dla miasta i "nikt nie powinien mieć wątpliwości". Podkreślił również, że konieczna jest obwodnica Ostrołęki, gdyż korki są spowodowane nie tylko przez ruch tranzytowy, ale i lokalny. Przedstawił propozycję estakady rozprowadzającej ruch z ronda Siemowita.

Jeżeli chodzi o niezbędne inwestycje, Janusz Kotowski wskazał na te wspierane przez programy rządowe, m.in. w kwestii przebudowy dróg lokalnych.

Prezydenta Kotowskiego zapytano również o stan finansów miasta, miał go ocenić w skali od 1 do 5 i wystawił "czwórkę". Stwierdził, że jest zadłużenie, ale i plany na przyszłość. Tu wymienił m.in. dochody podatkowe po tym, jak powstać ma nowa elektrownia. "Przyszłość budżetu jest jasna" - zapewnił.

Kotowski przyznał się do tego, że za mało słuchał mieszkańców, m.in. w kwestii kultury - np. koncertów czy powitania Nowego Roku. Jak dodał, teraz jest czas na poprawę. Jeżeli chodzi o tzw. stary basen, to urzędujący prezydent przedstawił koncepcję powstania tam parku trampolin ze ściankami wspinaczkowymi. Przebudowany ma być też stadion, na początku o bieżnię tartanową.

Pytania mogła zadawać także publiczność. Te były... dość jednostronne. Pojawiło się m.in. to "jak widzi Ostrołękę po 5 latach rządów Łukasza Kulika". Na to pytanie prezydent powiedział, że jeszcze nie przegrał, a Ostrołęce nie życzy rządów przeciwnika. Co ciekawe, publika napisała także pytania do Łukasza Kulika, choć nie było go na debacie. Te już były nacechowane jednoznacznie - pytano o związek Kulika z SLD (kiedyś był członkiem tej partii), ilu planuje mieć wiceprezydentów w razie wygranej, a także dlaczego unika pokazywania się w mediach, choć z tym Kulik raczej problemów nie ma. Swoją kampanię w mediach lokalnych, a w szczególności w jednym z mediów, prowadzi dość intensywnie.

Ocenę debaty pozostawiamy naszym czytelnikom. Udostępniamy materiał wideo.

Komentarze :



Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.

Śmiechu warte, 2018-10-30 20:27
Jakie tłumy?
Htc, 2018-10-30 20:29
Tak kandydat Kulik z Kleczkowskim dziękuje Wam wyborcy za udzielone poparcie ...
Gość, 2018-10-30 20:30
Pytanie o religijność mnie rozbawiło.
666, 2018-10-30 20:30
Debatował sam ze sobą, to taki troszkę onanizm. A to grzech.
Gość, 2018-10-30 20:30
Merytoryczne wypowiedzi Kotowskiego.

Głosuję na Pana
Gość, 2018-10-30 20:31
ULIK  stchorzyl
Gość, 2018-10-30 20:31
Proszę jakie audytorium. Sama śmietanka :)
Gość, 2018-10-30 20:32
KOTOWSKI to rozwój Ostrołęki
Gość, 2018-10-30 20:33
W niedzielę głosuję na Janusza  Kotowski
ha ha ha, 2018-10-30 20:34
W tym tempie musiałby rządzić 120 lat. Nikt nie zobaczy tego rozwoju.
Gość, 2018-10-30 20:35
Dlaczego?

Kotowski to dobry  prezydent  i poważnie traktuje też  i religię
Gość, 2018-10-30 20:36
Jak by ulik nie stchorzyl to było by 2
Sam, 2018-10-30 20:37
Eo dziwnym trafem dopóki nie było wiadomo kogo poprze FJakub  pisało na kotowskiego dziś News Jakub nie popiera nikogo chwala  Janusza jaki dziwny zbieg okoliczności .  Nie każdy jest sprzedajny przykro ze nie będzie wiceprezydenta F .
iwon, 2018-10-30 20:37
Nikt poza  znajomymi kolegami z partii nie chciał słuchać Pana Prezydenta?
Gość, 2018-10-30 20:39
Gdzie chwalą Janusza?
Gość, 2018-10-30 20:40
PRedzej za Kotowskiego  który ma poparcie rząd i niz za kuika!
Kto pobpiera Kulika ?
Gość, 2018-10-30 20:42
W radiu jak mówi próba słuchalo kikanascie tysięcy osób
Ostroleka, 2018-10-30 20:47
Ja głosuję na Kotowskiego
Brzuchaty, 2018-10-30 20:57
Pan Prezydent już miał 12 lat na słuchanie mieszkańców... dobrej pory tego nie zrobił, to i po wyborach tego nie zrobi... liczy na naiwność ludzi.
Gość, 2018-10-30 21:03
Kpisz czy o drogę pytasz? Popytaj jak się z roboty wypieprza pedagogów z 25 letnim doświadczenie by robotę dla swoich załatwić i czyimi rękami. Jak to było na do widzenia? "czas się przebranżowić..." To teraz trzeba się przebranżowić Panie Prezydencie ;-)))
Gość, 2018-10-30 21:03
Daruj sobie propagandowe wstawki. Nie kupujemy tego ;-)))
Obserwator, 2018-10-30 21:05
Jaką publiczność? Co Wy piszecie?
95% publiczności to politycy PiS bądź jego zwolennicy. Zero neutralności. Dobrze Pan kulik umieścił video - że takie debaty zwyczajnie nie mają sensu. Stronniczość bije po oczach.
Szkoda że Pan Kotowski przez 4 lata był nieuchwytny we wtorki, które kazdego 1 dnia miesiąca wisiala kartka - zw brak wolnych terminow jeszcze przed zapisaniem dot. spotkania.
Video Pana Kulika utwierdziło, że ten schemat trzeba złamać.
Gość, 2018-10-30 21:05
Jakie ma poparcie udowodnił przez 12 lat. Pytanie jakie ma poparcie w Sejmiku a tu żadnego. To nic! Będzie na co złożyć kolejne 5 lat bezczynności....Szafa gra
Gość, 2018-10-30 21:06
Wyraźnie napisał, że liczy na zmiany a Kotowski to kontynuacja a nie zmiana chyba że DOJNA!
Ja, 2018-10-30 21:07
Czlowiek pelen wartosci. Wiara opanowanie! Blagam was bylo by mi wstyd gdyby prezydentem zostal Pan Kul... Pionek wystawiony przez konkurencyjny portal.
I szkoda mi ludzi, ze sa tak ograniczeni i daja sie manipulowac.
Gość, 2018-10-30 21:14
Ogarnij się.
Pis zdobył najwięcej mandatów 24
Gość, 2018-10-30 21:18
Na roztropności ludzi.
Kotowski to najlepszy kandydat
Gość, 2018-10-30 21:25
I będzie w opozycji do 27 ;-))) No ale z kim dogada się partia dla której kazdy kto mysli inaczej to Niemiec, Rusek, Komunista, SBek albo potomek SBeków ;-)))
wyborca, 2018-10-30 21:25
A to co- przecież to jest oczywiste -P.Kulik jest przeciw prezydentowi ,głosował przeciw przyłączeniu części gminy Rzekuń gdzie ma być budowana elektrownia a tym samym przeciw dużym wpływom do kasy miasta- więc kto działa dla dobra Ostrołęki.
Gość, 2018-10-30 21:26
Pakować się czas zacząć!
Gość, 2018-10-30 21:29
Po owocach ich poznacie!!!! Czyny a nie słowa!!! To że bogobojni i świętojebliwi, gott mit uns na sztandarach, twierdzą że popiera ich Bóg i Ojciec Rydzyk o niczym nie świadczy. Są zachłanni, pazerni i nienasyceni! Układ który nie masuje się z pogarda dla Obywatela!
Gość, 2018-10-30 21:32
Co to za żenua. Przecież ta debata to jedna farsa. Ośmieszają się
Pisiaki z takimi komentarzami. A Kotowski mówi że premier potwierdził - sąd też potwierdził że Mateuszek kłamie.
Gość, 2018-10-30 21:33
To gdzie mają ludzi pokazali....ludzie Kotowskiego ;-) Niech żyje układ.... i pozorne przesunięcia na szachownicy ;-))
Tytus, 2018-10-30 21:44
Ale przecież to prawda zajrzyj w zyciorys a się zdziwisz
wyborca, 2018-10-30 21:49
SLD; PZPR -przewodnią siłą narodu
Gość, 2018-10-30 21:55
No przecież Ci piszą ;-)....kto nie z nami to Rusek, Niemiec, Komuch, SBek albo potomek tychże! ;-) Twoja prawda jest Najmojsza no i dolkozyłes PZPRowca ;-))
mieszkaniec miasta, 2018-10-30 22:06
Jednym słowem bardziej zależało Panu Kotowskiego niż Panu Kulikowi a to też jest szacunek dla wyborców więc zagłosuje na Pana Kotowskiego
Klakier z miejskiej spółk, 2018-10-30 22:10
Emocje jak na grzybach. Szala zwycięstwa w debacie przechylała się to w tę, to we w tę.
Ostatecznie wygrał prezydent Kotowski.
Brawo ty.
Ja i moja rodzina, sąsiedzi, koledzy z biura, głosujemy w niedzielę, aby było jak było.
Gość, 2018-10-30 22:10
Ja też głosuję na Janusza Kotowskiego
Gość, 2018-10-30 22:12
dziadostwo, zeby dac swoim dorobic ludzi upokarzaja...
Gość, 2018-10-30 22:17
Panie Łukaszu kuliku Plz niech pan kręcąc z redaktorem Kleczkowski i Chojnowskim filmiki które puszczacie na M O nie czyta tekstów z ekrany wygada to słabo a co debaty niech się pan nie boi niech pan stanie z kotowskim oko w oko i przekona nas ze poza sloganami  mówi pan konkretnie a ja mam jeszcze pytanie o wsparcie jednego z prżedsiebiorcow ktory rozwiesza pana plakaty na stacji benzynowej i czy taki uzależnienie ńie rodzi ryzyk w kontekście funkcji urzędnika funkcjonariusza publicznego?
Marek, 2018-10-30 22:51
Oj Juchas siedzisz jak na szpilkach
miś, 2018-10-30 23:04
ale cyrk,  jacy mieszkańcy ja tu widzę samych urzędników miejskich, radnych, dyrektorów spółek miejskich , po prostu parodia, naprawdę żałosne.........
Anna - Kurpiowska Panna, 2018-10-30 23:18

Najmilsi!

Przed oddaniem się w objęcia Morfeusza, naszła mnie pewna refleksja. (Zawsze najbardziej twórcze, odkrywcze myśli nachodzą mnie przed snem). Ani p. Kotowski, ani p. Kulik, nie są bohaterami moich snów - każden z nich ma swoje wady i zalety, ale p. Kotowskiego znajduję jako lekkie przeziębienie, a p. Kulika jako dżumę. No, moi kochani! Mając wybór między przeziębieniem a dżumą, wybieram to pierwsze - więc tylko JANUSZ KOTOWSKI prezydentem miasta stołecznego Ostrołęka na następną kadencję...

Pozdrawiam... Idę pa lulu... Spokojnych snów życzę... Śpijcie grzecznie, nie skopcie kołderki... Pa...
Gość, 2018-10-30 23:24
Bardzo dziwne zachowanie pana Kulika. Rozumiem, że nie chciał wziąść udziału w debacie w TVP z Panem Prezydentem Januszem Kotowskim. Tylko dlaczego teraz nie przyszedł do " Diamentowej" czy też mu te miejsce nie odpowiadało ? Budynek jak i sala bankietowa należy do matki kolegi pana Kulika, który go wspiera w kampani wyborczej. Sam kolega startował na radnego z jego listy. Nawet sztab w jego kawiarni urządzili na ulicy Bernardyńskiej.... i dalej pan Kulik nie pojawia się na debacie.... Czyżby aż tak obawiał się konfrontacji z Panem Prezydentem Januszem Kotowskim... bardzo to zastanawiające jest..... Czy aż tak bardzo pan Kulik uwierzył w swoje zwycięstwo w wyborach i ma Nas wyborców głęboko w poważaniu ? Znaczy nie jesteśmy już mu potrezbni... ja bym chciał aby wypowiedział się wkońcu.... Pozdrawiam Myślących
Gość, 2018-10-30 23:26
Oniemiałem, Kulik zrobił sam sobie debatę na MO, nagrał film 4 minutowy na yt i wstawili to na tym portalu. To jakaś kpina dla wyborców...... tak mają wyglądać rządy Kulika, 4 minuty i wypad ? Współczuję jego, żonie. Niezły długodystansowiec z niego hehehehehehehe
Gość, 2018-10-30 23:41
Naprawdę mam poważną rozterkę na kogo głosowac. Z jednej strony Kotowski nie spełniający obietnic, miasto w marazmie. Z drugiej gość który chce być politykiem a unika debaty. Na dzień dzisiejszy zostaję w domu
Autostrada..., 2018-10-30 23:51
Ty nie jesteś wyborcą ! Jesteś wyznawcą PiS-u!!
Gość, 2018-10-31 00:35
No pewnie kulik sam by przeszedł????
Bez doradców z MO nigdzie się nie ruszy

Kto mu zabronił przyjść z autobusem zwolenników???
Gość, 2018-10-31 00:40
To się dobrze przyjżyj...
Było to otwarte spotkanie. Trzeba było przyjść.
Przywiązali Cię???
Gość, 2018-10-31 00:42
Podobnie jak sąd rejonowy że Kulik pomawia czyli mówi nieprawdę
Gość, 2018-10-31 06:10
Ja  rozterek nie mam.
Głosuję na Kotowskiego.
W tej sytuacji politycznej  to korzystne dla miasta
Gość, 2018-10-31 07:02
.
Już ty się nie martw o tych, którzy ma Kulika głosowali.
Podczas II tury znowu dostanie ich głos.
.
yzx, 2018-10-31 07:07
kulik z diablem po nominaci na radnych balangowali jak zwykle
Gość, 2018-10-31 07:38
Jak będę miał ochotę posłuchać księżowskiego gadania to wolę pójść do kościoła. Nie na kazanie gościa co ukończył 4 lata seminarium.
Gość, 2018-10-31 07:50
Podobnie jak sąd rejonowy że Kulik pomawia czyli mówi nieprawdę
Gość, 2018-10-31 07:58
wyborcy jest tak, poparcie rządu na jeden rok (wybory 2019), poparcie wojewody mazowieckiego na lat pięć - chyba prosty wybór, a jak rząd przez rok nic nie da to pytanie kto z ostrołęczan na nich zaglosuje w wyborach parlamentarnych
Gość, 2018-10-31 08:00
Panie Kotowski, trochę Pan juz przesadza.. Ta aktywność jest po prostu nienaturaln. Debata za debatą, filmy, posty. Ale wszystko przebił artykuł sponsorowany na fb, co mnie po prostu zirytowało,  bo za dużo tego.

Niech już bedzie sobotaaaaaaaa i cisza i spokój
Gość, 2018-10-31 08:03
Skąd pewność że pis nie będzie rządził w następnej kadencji  parlamentu? Ma bardzo wysokie poparcie. Sprawdź na eurowybory sondaż .
W wyborach samorządowych uzyskał bardzo dobry wynik wbrew temu co twierdzą niektórzy. Po 89r tylko AWS miała nieco lepszy wynik w wyborach samorządowych. Nigdy PO czy SLD nie mieli takiego poparcia w wyborach samorządowych.
Gość, 2018-10-31 08:06
Panie Kulik nie da się rządzić miastem zza ekranu komputera. Czy tak będzie też wyglądała prezydentura?
Szkoda że nie bierze Pan udziału w debatach. To wyższy poziom niż spotkania przy galeriach.
Wkurzony, 2018-10-31 08:06
ZAMIAST PARKU TRAMPOLIN ZBUDOWAC ZOO, A W KLATKACH TRZYMAĆ UKRAINCOW DLA KTÓRYCH BANDEROWSKI PEDAŁ JEST BOHATEREM!!!!!!
Edzio, 2018-10-31 08:11
JJK boi się, że przegra. Wygrana Kulika nikogo nie zdziwi. PiS przez 3 lata rządów w Warszawie co zrobił extra dla Ostrołęki?? Opowiadanie, że popłynie strumień pieniędzy jak Kotowski wygra to niedorzeczność.  Demokracja wymaga zmian rządzących. 12 lat to za długo. Jesli Kulik sie nie sprawdzi za 5 lat wybierzemy Frydryka. Na tym to polega.
Gość, 2018-10-31 08:13
Jeśli to prawda że Mpk sponsoruje kampanię Kulika to zamiast elektrowni będziemy mieli wysypiska śmieci.
Gość, 2018-10-31 08:16
W ciągu dwóch lat 158 mln.  Mało?
A co zrobił kulik jako radny? Głosował przeciwko przyłączeniu gruntów pod elektrownię do Ostrołęki.
Może wolałby tam wysypisko śmieci swojego (podobno) sponsora.
Jeśli to prawda co piszą na forach o finansowaniu kampanii Kulika przez Mpk to będziemy mieli smród zamiast elektrowni
Gość, 2018-10-31 08:19
Do redakcji: jeśli jesteście bezstronni to sprawdźcie proszę te info o sponsorowaniu kampani Kulika  przez mpk
Gość, 2018-10-31 08:23
Źródło poproszę, a nie "na forach piszą". Nie podasz, bo nie ma. Oczywiste. Każdy może sobie napisać co chce. Zonacz ile jeździ samochodów z plakatem Kulika. To, że ktoś wywiesza plakat nie znaczy, że jest sponsorem.
A tak na marginesie, to obok terenu pod elektrownie jest wysypisko i sortownia. Dzieli je wąska droga.
Gość, 2018-10-31 08:26
A nawet jeśli to co? Prywatny przedsiębiorca może wydawać kase na co chce.
W takim razie poprosimy o listę sponsorów obydwu kandydatów, żeby było sprawiedliwie.
zadowolony, 2018-10-31 08:33
Proszę przypatrzeć się publiczności - pracownicy spółek miejskich , lub energetycznych , pracownicy UM , gdyby oni wyszli z saki - katecheta mówiłby sam do siebie.Miny niektórych bezcenne. Galanek widzi oczyma wyobraźni wyrywane koryto , Arturo się zastanawia gdzie udać się jak mnie wywalą z EEO , Ewa Rosak - do koga ja się teraz przykleję , a sekretarz UM - jak to będzie na bezrobociu.. Bezcenne , kilkanascie dni temu ta sama ekipa była butna , przekonana o tym że wszystko im się należy i że zawsze mają rację. Jest to doskonały przykład powiedzenia , że pycha kroczy przed upadkiem. Oby tak się stało.
Gość, 2018-10-31 08:33
Już pisowska eostroleka pokazuje swoje prawdziwe oblicze. A taka była bezpartyjne ;) hahhahahaha
Gość, 2018-10-31 08:35
Do redakcji: jeśli jesteście bezstronni to sprawdźcie proszę te info o sponsorowaniu kampani Kulika  przez mpk
Gość, 2018-10-31 08:39
Jeśli to prawda to masakra. Nie chcę kolejnych wysypisk w Ostrołęce. A moźe dlatego głosował przeciw przyłączeniu gruntów pod elektrownię do Ostrołęki żeby sponsor mógł powiększyć wysypiska
Gość, 2018-10-31 08:40
Zajrzyj na MO . tam dopiero propaganda się leje z ekranu.
Strach wchodzić na stronę bo ekran może zalać
Gość, 2018-10-31 08:43
Byłeś? Z tego co widzę nie.
Ja byłem i wiele innych osób spoza urzędu, spółek itd.
To była otwarta debata (niestety jednego kandydata). Mogłeś przyjść. Drzwi były otwarte.
Gość, 2018-10-31 08:45
A gdzie były informacje o debacie? Chyba mi coś umknęło
Gość, 2018-10-31 08:45
To może dlatego kulik głosował przeciw w sprawie gruntu pod budowę elektrowni?????
Sponsor może miał ochotę na tę ziemię żeby wysypisko powiększyć
łoś, 2018-10-31 08:47
Kulik zrobił dobrze że nie przyszedł na tą ustawione pod Kotowskiego żenadę....
Kotowski obieca wszystko wszystkim ale miał 12 lat na wykonanie tych obietnic a zrobił jedno wielkie ZERO minus MUZEUM ....
Panu juz dziekujemy. Matołów którzy uwierzą w te nowe obietnice prosze szukać w innym miescie
Gość, 2018-10-31 08:48
Chociażby na portalu na którym zamieściłes ten wpis :)
Gość, 2018-10-31 08:50
A powiedz mi tak na chłopski rozum jak firma prywatna może sobie wybudować cokolwiek na nie swoim terenie?
Wysypisko to po pierwsze jest miejskie a nie mpk, a po drugie teren pod elektrownie jest gruntem spółki Energa. Jak ktos może sobie wejść na czyjś teren i "a tu zbuduje sobie wysypisko"? Proszę, jak już coś poszesz to myśl logicznie, bo to się kupy nie trzyma. Popierasz któregoś kandydata, innego nie, to Twoja sprawa i mi nic do tego.
Ustawa o wywlaszczeniach nie dotyczy prywatnych osób, więc tutaj nic takiego nie będzie mialo miejsca, bo niby jakim cudem? Pozdrawiam
Gość, 2018-10-31 08:56
Szukam i jedyne co widzę to "czy będzie debata przed 2 turą?". Rzeczywiście jest tam jakiś dopisek z aktualizacja, że jutro będzie debata ale nie ma żadnego info, że jest otwarta dla mieszkańców.
Gość, 2018-10-31 08:56
To w czyim interesie kulik jako jedyny radny głosował przeciw przyłączeniu gruntów pod elektrownię do Ostrołęki???
Mieszkańców??? Chyba łączysz żartować
Gość, 2018-10-31 08:57
Kulik niech szuka matołów w innym miescie
Gość, 2018-10-31 09:00
Nie głosował przeciwko. Poczytaj sobie zapis z tej obrady. Tam nie ma nic o tym, że jest przeciwko budowie elektrowni, a wręcz przeciwnie. Jest informacja, że to duże pieniądze dla miasta. Poczytaj a się dowiesz jak było.
Gość, 2018-10-31 09:02
Ja poszedłem i sprawdziłem czy jest otwarta.
I była...
Amber, 2018-10-31 09:04
Mam nadzieję że po przegranych wyborach PiSw Ostrołęce. Prezes PiS rozliczy niektórych pseudo partyjnych działaczy!
łos, 2018-10-31 09:05
o jakich 158 milionach piszesz pokrako ? Kto w te wasze kłamstwa uwierzy. Myslisz ze wszyscy mieszkańcy to imbecyle którzy zawsze bedą wierzyc we wszystkie wasze kłamstwa?
łoś, 2018-10-31 09:07
no ale ty przecież jesteś pracownikiem urzędu chachachacha
Gość, 2018-10-31 09:08
I jakby co nie jestem przeciwnikiem pana Kotowskiego. Po prostu nie mogę czytać bzdur.
Niech opinia każdego będzie oparta na faktach a nie na plotkach.
Osobiście uważam, że Pan Kotowski to bardzo sympatyczny człowiek, ta "debata" niezbyt mi się podobała merytorycznie, ale urzekło mnie zachowanie Pana Janusza.
Na kogo zagłosuję, jeszcze nie wiem. Muszę przeanalizować.
Gość, 2018-10-31 09:16
Za MO która popiera Kulika:
"Radni miasta podjęli decyzję o przyłączeniu do Ostrołęki części gminy Rzekuń, na której ma być wybudowana nowa elektrownia. Chodzi o tereny sołectw Nowa Wieś Wschodnia, Goworki i Ławy. W obradach uczestniczyła też kilkunastoosobowa grupa protestujących mieszkańców gminy. 

Działania protestujących poparł jedynie radny Łukasz Kulik"

Ten pan jest w radzie Ostrołęki czy rzekunia?
Gość, 2018-10-31 09:18
Już kulik wygrał????
Z tego co wiem wybory w niedzielę
Gość, 2018-10-31 09:31
Za UM:
Ł.Kulik "Nie jestem również hipokrytą, i powiem szczerze, że te 25 mln
złotych o których mówimy z przyszłych dochodach z tytułu podatku, nie chodziły mi po głowie.
Myślę, że nikt nie oprze się takiej pokusie. I wcale się nie będę wypierał, że ja jako radny, jeżeli
ten teren zostanie przyłączony do Ostrołęki, to nie będę głosował za blokowaniem tych pieniędzy.
Nie. Dzieje się tak, że większe miasta wchłaniają tereny przyległe, żeby mogły się rozwijać. To
fakt. Nie oszukujmy się, że chodzi o wniosek grupy mieszkańców, gdyż chodzi o pieniądze i tereny pod przyszłą elektrownię. Ta uchwała nie jest zaskoczeniem, zaskoczeniem jest dla mnie
wybranie przez prezydenta Kotowskiego rozwiązania siłowego. Miałem nadzieję, że zanim
zdecydujemy o przyłączeniu tego terenu, spróbujemy przekonać mieszkańców gminy Rzekuń, że
będzie się im się to po prostu opłacać."
Dalej:
"generalnie w całej sprawie chodzi o okazanie naszym
sąsiadom szacunku, pokazanie, że rozumiemy ich obawy i staramy się zbudować porozumienie.
Tymczasem wybraliśmy drogę konfliktu i działamy w myśl zasady, że duży może więcej. Te 20
mln czy 25 przyda się na pewno. Jednak dla nas nie jest to kwestia życia i śmierci. Chodzi o to,
żebyśmy nie budowali swojego dobrobytu kosztem naszych sąsiadów. Chodzi po prostu o
przyzwoite zachowanie. I wydaje mi się, że kiedyś za kilka lat, to my możemy potrzebować ich
zgody lub pomocy. Jeśli dziś nie pozwolimy zachować im godności, nie uszanujemy ich praw, to
może się okazać, że jeżeli będziemy liczyli na ich pomoc to jej nie otrzymamy."
Głosowanie
Za – 17
Przeciw – 0
Wstrzymało się – 1
Uchwała została podjęta.

I teraz, czy zrobił słusznie? I tak i nie. Tak czy inaczej nigdzie nie ma informacji, że jest przeciwny. Chciał tylko uwzględnić głos mieszkańców Rzekunia, był za przylaczeniem ale nie wywlaszczeniem, ja tak to rozumiem.
Gość, 2018-10-31 09:31
Już kulik wygrał????
Z tego co wiem wybory w niedzielę
Gość, 2018-10-31 09:32
Ja pierniczę kulik zachowuje się jak komorowski. Już wygrał... buta i arogancja
Gość, 2018-10-31 09:33
Trochę się tekst rozjechal. Sorry.

Reklamowka, 2018-10-31 09:35
Ten Pan z tą reklamówką przyszedł i z nią wychodzi
Gość, 2018-10-31 09:36
Chcesz wmówić że oczekiwał że Rzekuń sam odda grunty??? Daruj sobie. Pokrętne tłumaczenie Kulika. Fakt jest faktem nie zagłosował Za!!!!
Takie kwestie regulują przepisy i zgodnie z nimi tereny zostały przyłączone....bez wsparcia Kulika.
Gość, 2018-10-31 09:37
Taka bezpartyjna jak kulik
Gość, 2018-10-31 09:40
prywatny portal, nie chcesz nie wchodź ;)
Elekt, 2018-10-31 09:40
Nie ma sensu bo film zamiesil, ale gdzie ten film? Ja czekałem na Pana Kulik, oddałem na niego głos wcześniej teraz niech zapomni. Myśli chyba że już wygrał wybory. Szanuj Łukasz ludzi, bo to ludzie wybierają.
Gość, 2018-10-31 09:43
Kotowski dostał duuużą żółtą kartkę i bardzo dobrze.
Tylko czy prezydentem ma być kulik????
Jeszcze nie czas... patrząc na współpracę z rządem Kotowski może więcej dla Ostrołęki. Co by nie mówić ostatnie lata (po dojściu pis do władzy dzieje się wiele dobrego) .
Panowie kandydaci to nie jest szczyt moich marzeń...Ale na ten czas kotowski zrobi więcej. A jak nie...To może za dwa trzy lata wyjdziemy na ulicę? A co?
Nowe układy, 2018-10-31 09:44
Jeśli to prawda o tym sponsorowaniu przez spółkę MPK, to zastanawiam się co ewentualnie mógł obiecać Pan Kulik? Obawiam się, że może to być najgorsze, czyli likwidacja nowej Spółki OPK, dzięki powołaniu której mamy jedne z najniższych opłat za wywóz śmieci w regionie, na rzecz ratowania prywatnej Spółki MPK. Mam nadzieję, że to się nigdy nie stanie, bo mieszkańcy odczują to po własnych kieszeniach.
Gość, 2018-10-31 09:46
Ty sobie myśl co chcesz. Mi tam podoba się, że gdzieś w tym wszystkim spojrzał na ludzi naprzeciwko. Prezydent musi być też empatyczny i wrażliwy w stosunku do drugiego człowieka.
Ale nie przekonuję, każdy z nas patrzy na to pod innym kątem. Chodziło mi o zdementowanie plotek.
Gość, 2018-10-31 09:47
Piszesz "czy zrobił słusznie. I tak i nie
Sorry ale facet na stanowisku prezydenta ma być zdecydowany albo ta albo nie!!!!
I tak i nie...To byłaby jego prezydentura
Gość, 2018-10-31 09:50
Empatia to bardzo dobra postawa. Jednak trzeba pamiętać przez kogo został wybrany. Czyli o mieszkańcach Ostrołęki.
Polityka to walka o interesy (oby mieszkańców).
Gość, 2018-10-31 09:53
Proszę napisać skąd takie przypuszczenia? Własne gdybanie? Aha.

Jak zmalały ceny za odbiór śmieci po przejęciu tych usług w całości przez spółkę miejską? Nie podrożały, ok. Ale czy są niższe?

Słuchaj, opieraj się na faktach a nie "co będzie jeśli", bo tak można gdybac w obydwie strony. Nikt tego nie wie co będzie. Czy gwarantujesz mi, że jak wygra obecny Prezydent to śmieci przez 5 lat nie pójdą w górę? Nie. I nikt tego nie gwarantuje.

Proszę obydwie strony o trzymanie się faktów, a nie swoich przemyśleń i wizji na temat przyszłości.
Gość, 2018-10-31 09:53
Jak zadba o interesy ostrołęki??? Empatią wobec przeciwnikow rozwoju miasta???
To będzie apatia A nie empatia
Gość, 2018-10-31 09:55
Ale ja nie kandyduje na prezydenta, a to jest moja opinia. Wedlug mnie zrobił i dobrze i źle. Według mnie. Tak samo i obecny prezydent, też raz podejmuje słuszne decyzje a czasami nie. Według MOJEJ opinii oczywiście.
Czytanie ze zrozumieniem się kłania.
Gość, 2018-10-31 09:58
Myślę, że tu zakończę rozmowę. Myślę, że się nie dogadamy.
Ja piszę, ze zrobil i dobrze i źle, a Ty wyskakujesz, że prezydent powinien konkretnie hahaha. Nie no, ja nie startuje na ten urząd, to nie moja bajka.

Pozdrawiam i życzę milego dnia.
Gość, 2018-10-31 10:01
Faktem jest że ceny nie wzrosły A to chyba dobrze. Czyli już wiemy co zrobi Kotowski.
A co zrobi kulik jeśli to prawda z tą firmą?
Tego nie wiemy.
Więc mamy fakt i niepewność.

Obecnie mamy jedne z najniższych kosztów  jako mieszkańcy. Znacznie niższe niż np Łomża która jest zadłużona o kilkadziesiat milionów więcej niż Ostrołęka
Gość, 2018-10-31 10:04
Można robić i dobrze i źle w różnych sprawach. A tu dyskutujemy sobie o jednej sprawie korzystnej dla Ostrołęki.
Więc jest tak lub nie.
Ale dzięki za wymianę poglądów.
Pozdrawiam serdecznie
Gość, 2018-10-31 10:08
Zawsze jak nie masz argumentów to używasz wyzwisk?
Skąd te wszystkie remonty?
Kasa była już wcześniej załatwiona przez Kotowskiego ale formalności trwają.
Np. Dostajesz dziś kasę na dom ale nie oznacza to że jutro zaczniesz budowę. Jest masa spraw które trzeba załatwić A to trwa.
Też mnie wkurzają te remonty ale jak każdy remont się skończy i będzie lepiej niż przed. A to cieszy.
SPR, 2018-10-31 10:12
Kandydacie na Prezydenta Miasta Ostrołęki! Gdzie się kulisz?!
Gość, 2018-10-31 10:12
Nie co zrobi a co ZROBIŁ. Do dnia dzisiejszego nie podniósł cen. Rozumiem, że wiesz z dobrego źródła, że do końca kadencji na 100% nie podniesie? Ja takiej informacji nie mam.

Czy zadłużenie to miara gospodarności miasta? Mieszkańcy oczekują aby było jak najmniejsze i słusznie. Tylko trzeba by było porównać te zadłużenie z uwzglednieniem jakie dlugi ma Łomża a jakie Ostrołęka? Porównasz?
Proszę pamiętać, że usykanie dotacji unijnych wiąże się z wkładem własnym, na ktory to najczęściej miasta zaciągają kredyty. Jeżeli miasto na inwestycję wartą przykładowo 100mln dostanie 90% dofinansowania, to matematycznie wychodzi, że wkładem własnym musi być te 10mln. I skąd je wziąć? Zazwyczaj z kredytów.
Dlatego nie będę porównywać zadłużenia miasta bez takich informacji, bo może się okazać, że to my wypadniemy gorzej.. Ale oczywiscie nie musi i mam nadzieję, że mamy lepszą sytuację ekonomiczną niż podobne miasta. Tego życzę.. Miastu :)
Gość, 2018-10-31 10:18
Oczywiście. Ja również dziękuję.
W "tajemnicy" napiszę, że żaden kandydat nie spełnia moich oczekiwań w całości. Jednak wybór oprę na faktach. Ogólnie każde wiadomości staram się sprawdzać u źródła, a w plotki nie wierzę. W gdybanie tym bardziej. Bo ja moge sobie też napisać:
"A podobno jak wygra Kotowski to przyłączy Ostrołękę do USA a jak wygra Kulik to do Chin.. Słyszałem jak na mieście tak mówią. Powaga"

Rozumiesz :) mam nadzieję, że każdy zachowa swój rozum.

A wracając do tematu Rzekunia, to ja mam tam sporo znajomych i rozumiem rozterki drugiej strony. Z jednej striny lepiej, z drugiej gorzej. A jak powinno byc prawidłowo to cholera wie.

Pozdrawiam
baltazar, 2018-10-31 10:20
Same czopki z ratusza... i do tego pytania moderowane przez ks. Marcina :D
Ubaw I klasa :)
ocknijcie się, 2018-10-31 10:28
Wszyscy mądrzy ostrołęczanie tak głosujcie na Pana Kulika, a na pewno będziecie mieli piękne Wojtki z prześlicznymi chodnikami, porobione ulice w mieście, na pewno autobusy będą wam jeździły na zawołanie, stary szpital i basen będzie pięknie się mienił w złocie, śmieci nie pójdą w górę, będzie obwodnica i jeszcze wile innych cudów na kiju będziecie mieli... zastanówcie się ile straci nasze miasto, bo tak dla zasady po prostu pójdę na wybory i nie zagłosuje na obecnego Prezydenta. Zastanówcie się choć chwile tak ROZSĄDNIE, kto ile może pomóc temu Miastu  - NASZEMU MIASTU.
Gość, 2018-10-31 10:29
Z czopka to ty wyjdziesz po wyborach jak już nie bedziesz musiał siedzieć w pupci "skitranego". Ale co masz tam siedzieć bezczynnie to chociaż masaż prostaty trzaśnij swojemu wodzowi.
Gość, 2018-10-31 10:36
Wiem że w ostatnich latach nie podniósł. W przeciwieństwie do większości miast. O to jest fakt.
A co zrobi P. Kulik nie wiem.

Gość, 2018-10-31 10:37
Proszę napisać o inwestycjach na osiedlu Wojciechowice w ciągu ostatnich 12 lat. Proszę się nie dziwić, że mieszkańcy mają dosc.
Gość, 2018-10-31 10:40
Jak będę miał ochotę posłuchać księżowskiego gadania to wolę pójść do kościoła. Nie na kazanie gościa co ukończył 4 lata seminarium
Gość, 2018-10-31 10:44
Sorry ale nie zrozumiałem Twojego wpisu.
Gość, 2018-10-31 10:46
Idź posłuchaj chodnikowe kapeli Kulika?
P.s. gdzie dziś gra???
Gość, 2018-10-31 10:46
Kulik też nie podniósł. Nie wstrzymał się od glosu, nie głosował aby były podwyżki.

1:1

Jeden i drugi kandydat nie gwarantują, że tego nie zrobią w przyszlosci. Chyba nawet by nie mogli gwarantować, bo jak UE wymyśli jakis nowy sposób gospodarowania odpadami, to pewnie zajdzie taka konieczność wszędzie.

Polityka jest nieprzewidywalna niestety.
Nowe układy, 2018-10-31 10:49
Nie napisałem, że zmalały ale że mamy najniższe ceny w regionie za wywóz odpadów komunalnych... Spółka OPK została powołana po ty by niedopuścić do sytuacji, w której MPK zaczeło by dyktować swoje warunki, bo jak wiemy stawała się monopolistą w regionie. W ostatnim momencie Prezydent Janusz Kotowski zapobiegł podwyszkom cen i chwała mu za to. A co do moich przemyśleń i wizji to wybacz, ale mam do nich prawo...
Gość, 2018-10-31 10:54
...a ty co ukończyłeś ? Chyba jedynie kurs z "Wpływu zoży polarnej na miesiączkowanie pingwinów"...
Gość, 2018-10-31 10:55
przepraszam za błąd, miało być zorzy
Gość, 2018-10-31 10:58
Idź posłuchaj chodnikowe kapeli Kulika?
P.s. gdzie dziś gra???
Gość, 2018-10-31 11:00
Dlaczego tylko o tym Piszesz? Przecież ukończył studia podyplomowe EKONOMICZNO-MENADŻERSKIE.
Był przewodniczącym rady miasta i wicemarszałkiem przed prezydenturą
Gość, 2018-10-31 11:03
Ależ oczywiście, że masz prawo. Każdy ma swoj rozum i tok myślenia. Zadałem tylko pytanie - skąd wiadomo, że za rządów Kulika będą podwyżki? I analogicznie skąd wiadomo, że za rządów Kotowskiego ich nie będzie?
Nie wiadomo.

Mamy tu trochę zabawną sytuację, bo jeden Pan juz mógł się wykazac jako Prezydent a drugi nie. Zaraz ktoś może napisać, ze Pan Kotowski nie spelnia obietnic wyborczych z lat poprzednich (dla przykładu pieknej hali sportowej przy stadionie), a Pan Kulik w sumie wychodzi na 0, bo nawet jak obiecywał to nie miał szansy się wykazać.

Dlatego też, ja raczej zagłosuje na nowość. Byc może przekonam się za 5 lat, że dużo obietnic nie zostanie spełnionych, ale mogę się też pozytywnie zaskoczyć. Nie wiadomo. Po Panu Kotowskim raczej wiem czego się spodziewać.

Ale jeszcze się okaże. Kampania trwa i bacznie obserwuję obydwu kandydatów :)
Gość, 2018-10-31 11:03
Pytania pisali ludzie którzy przyszli na debatę.
Byłeś?
Gość, 2018-10-31 11:09
Tak z ciekawości, że tak narzekacie na te wojtki, parę dni temu specjalnie się tam wybrałam, pojeździłam po ulicach, pospacerowałam w okolicach SP nr 4, ZSZ nr 2, prywatnej szkoły (parę tygodni temu zrobili tam chodnik i asfalt)  ul. Koszarowa nowe estetyczne czyste bloki, ul. Księcia Mieszka I również czysto, schludnie, zadbanie, piękny plac zabaw. Z miasta z 2 dzieci przyjeżdżałam w okresie letnim specjalnie na ten plac zabaw. Park w Wojciechowicach piękne miejsce gdzie fotografowie bardzo często wybierają go na różnego rodzaju sesje, osiedle tzw. awaryjne również bez zastrzeżeń ze sprzętami do ćwiczeń na świeżym powietrzu, przedszkole miejskie nr 5 zmodernizowane. Może trzeba zacząć doceniać to co się ma a nie tylko narzekać. A i najpyszniejsze tradycyjne lody na wojtkach... mmmmm
Gość, 2018-10-31 11:19
mojego nie dostanie
Gość, 2018-10-31 11:27
bos idiota
Nowe układy, 2018-10-31 11:35
Nie wiadomo czy będą podwyszki jeśli Kulik wygra, ale domniemywam że jeśli prawdą jest to, że spółk MKP sponsoruje kampanię to musi być w tym jakiś cel. I wydaje mi się, że aby odzyskać pieniązki z kampanii wyborczej, być może obiecano pewne kroki ku polepszeniu bytu spółce MPK. Natomiast nie sądzę, aby Pan Kotowski podwyższał opłaty za wywóz śmieci, bo przecież powołanie spółki OPK miało na celu zapobiec wzrostowi cen.
Nowe układy, 2018-10-31 11:39
Nie wiadomo czy będą podwyszki jeśli Kulik wygra, ale domniemywam że jeśli prawdą jest to, że spółk MKP sponsoruje kampanię to musi być w tym jakiś cel. I wydaje mi się, że aby odzyskać pieniązki z kampanii wyborczej, być może obiecano pewne kroki ku polepszeniu bytu spółce MPK. Natomiast nie sądzę, aby Pan Kotowski podwyższał opłaty za wywóz śmieci, bo przecież powołanie spółki OPK miało na celu zapobiec wzrostowi cen. Nie podoba mi się ten scenariusz i raczej zagłosuję na Kotowskiego.
Do gość, 2018-10-31 11:45
Ale zaczynał jako świeżak!Po karierze katechety zaczął w urzędach. Czyli bez przygotowania. Inni też mogą!
Z, 2018-10-31 12:02
Haha dobre. I dzięki takim blaznom Kulik zyska wiecej głosów jak ludzie poczytaja komentarze tego typu. Brawo oby tak dalej
Ost., 2018-10-31 12:03
Napisałam to w innym miejscu, ale zakładam, że @Gość niekoniecznie ma czas, aby czytać komentarze pod wszystkimi artykułami na eO: „Rozumiem obawy, ale z drugiej strony nie każdy czuje się na tyle silny i przygotowany merytorycznie, aby na finiszu psuć sobie chyba całkiem solidny grunt debatą i niewygodnymi pytaniami (przeszłość związana z SLD, wstrzymanie się od głosu ws. przyłączenia Rzekunia do Ostrołęki, co może nie oznacza bezpośrednio głosowania przeciwko elektrowni, ale daje bardzo wyraźne sygnały, że kontrkandydat prezydenta nie jest w tym zakresie entuzjastą i jego dalsze działania wokół rozbudowy stoją pod dużym znakiem zapytania itd., z drugiej strony: zbyt mała komunikacja z mieszkańcami w zakresie organizowanych imprez, można do tego celu przecież posłużyć się zdobyczami XXI w. i koszt rozpisania takich głosowań/konkursów w ramach budżetu będzie niewielki, kwestie personalne)."
Ost., 2018-10-31 12:04
Btw, proposy dla eOstrołęki za brak stronniczości na ostatniej prostej (stan na 31/10/2018). To lubię.
Ost., 2018-10-31 12:05
Może bez takich żenujących porównań?
Ost., 2018-10-31 12:07
Nie, nie, jutro i w niedzielę koniecznie do urn.
Gość, 2018-10-31 12:16
Tylko porównaj to przygotowanie:
Kotowski: przewodniczacy rady miasta i wicemarszałek
Kulik: radny

Poza tym relacje z rządem.
Gość, 2018-10-31 12:22
Normalne jest że jeśli "inwestujesz " w kandydata to nie za darmo!
Coś musi być w zamian. Ot i taka brutalna rzeczywistość.
Więc raczej będzie musiał siŕ "odwdzięczyć ".
Gość, 2018-10-31 12:41
Normalne jest że jeśli "inwestujesz " w kandydata to nie za darmo!
Coś musi być w zamian. Ot i taka brutalna rzeczywistość.
Więc raczej będzie musiał siŕ "odwdzięczyć ".
Ost., 2018-10-31 12:52
Dokładnie, dlatego wielu poważnych kandydatów rezygnuje z tego typu wsparcia. Działania finansowane są u nich wyłącznie z budżetu komitetu. Wiedzą, że nie ma nic za darmo.
Gość, 2018-10-31 15:20
Czy ktokolwiek potwierdził, że mpk jest sponsorem? Nie.
Mieszkaniec, 2018-10-31 15:47
A kto był na debacie? Pan Grabowski, prezesi i dyrektorzy spółek miejskich (nie będzie pana Kotowskiego-ich osoby na stanowiskach są zagrożone), pani Rosak, Żukowski i... sami poplecznicy. Tłumów raczej nie było. Wszystko mieli pod kontolą. Przecież z daleka widać ustawkę.
Katecheta +Rosiak, 2018-10-31 17:23
Dyskusja z pisem to baranie się w szambie, z nim się nie rozmawia, szkoda na to czasu, katecheta będzie miał okazję wygłaszać swoje tezy jakimś przestraszonym przed bietzmowaniem, ludzie w Ostrołęce mają dość kazań, wystarczy w kościele, w urzędzie niech będzie szybko i nie po śmierci. Świętoszki co każdego oskubią do ostatniego grosza niech już idą w zapomnienie. Nazywajcie nas jak chcecie. My was pisowskimi kłamcami i fałszywymi świętoszkami oby Bóg się od was odwrócił za to co robicie w Ostrołęce od 12 lat.
Ost., 2018-10-31 17:28
Czy pisałam o sponsoringu MPK? A) Tak, B) Nie. Treść komentarza: "Dokładnie, dlatego wielu poważnych kandydatów rezygnuje z tego typu wsparcia. Działania finansowane są u nich wyłącznie z budżetu komitetu. Wiedzą, że nie ma nic za darmo."
Ale skoro temat MPK już wywołany do tablicy, ktoś temu zaprzeczył lub chociaż odniósł się do sprawy?
Czy wiadomo coś o sponsorach drugiego z kandydatów?
Moja, 2018-10-31 20:52
Kotowski to zwój jeden zwój mózgowy i upadek ok.
Ciekawostka, 2018-10-31 20:58
To sprawdzian czy w mieście jest więcej durniów czy mądrych, czy można ich okłamywać 12 lat czy 17 i co jest ważniejsze kościoły czy szpitale. Odpowiedź jest pozornie prosta ale tylko pozornie, co jest prawdą w Ostrołęce dowiemy się po wyborach.
zainteresowany, 2018-11-01 00:29
Jak to z kim ? PSL już się dogaduje z Pisem :)
He he, 2018-11-01 03:59
Foto 13. Fasola Jan. Serce i płuca bez zmian.
bezpartyjny, 2018-11-01 10:02
To co się dzieje przed drugą turą wyborów to wielka kompromitacja Pana Panie Prezydencie dla Pana i Pana otoczenia. Nagle przypomnieliście sobie o mieszkańcach, wyborcach gdy zaczęło robić się gorąco pod stołkami? Te ruchy, ta nerwowość, podjęte działania śmiechu warte, wstyd i żenada !!! Wynik wyborów to nasza ocena Pana Pańskich ludzi tego co zrobiliście. Dobrze wiemy, że te wyniki byłyby dużo słabsze gdyby nie Wasz twardy elektorat tzn. urzędnicy którzy boją się stracić posadę przy zmianie włodarzy, ich rodziny, wszyscy pozostali z układu, układzików, gdyby nie Wasza agitka polityczna zastraszająca ludzi i mówiąca jak mają głosować. Gdyby mieli sumienie, byli wolni od jakichkolwiek wpływów zobowiązań gwarantuję, że nikt by na Pana nie zagłosował.  Proszę zobaczyć są miasta gdzie kandydaci partyjni czy bezpartyjni uzyskali powyżej 70% głosów, można? można. Także proszę się z tym pogodzić, tak Was oceniamy, mamy już dosyć tego co się dzieje w naszym mieście, mamy dosyć ludzi którymi Pan się otacza, pajęczyny powiązań, nieuczciwości, co w niedzielę wyrazimy oddając głos na Pana Kulika choć nie jest naszym idealnym kandydatem. Zagłosujemy na niego bo nie chcemy Pana i Pana "zgranej paczki". Dlatego też apeluję do wszystkich mieszkańców Ostrołęki aby oddali głos na Pana Kulika, tylko on gdy zostanie prezydentem daje nam szansę, że wszystkie brudy, afery wypłyną na światło dzienne, i daje nam nadzieję, że to się zmieni. Do wiadomości wszystkim wynajętym hejterom, jestem bezpartyjny nigdy nie należałem do żadnej partii, z nikim nie sympatyzuję, obiektywny, uczciwy, wolny, jestem rodowitym ostrołęczaninem kocham to miasta i chcę dla niego jak najlepiej, w niedzielę ja i moje otoczenie głosujemy na Pana Kulika        
Gość, 2018-11-01 11:04
Lol, kogo obchodzi, na kogo głosujesz?
Głosujesz na lewicę? Masz prawo. Kiedyś też głosowano.  Niektórzy pamiętają.  
WESOŁEK, 2018-11-02 17:11
KULIK KŁAMIE,,,,,,2,XI  GODZ 16,50 TVN I CZARZASTY MÓWIĄ,ŻE TO KANDYDAT ???? SLD.
Gość, 2018-11-02 17:57
Szczególnie jak lata za babami
Gość, 2018-11-02 18:06
Ostrąłęczanie po 4.11zostancie Dumni a nie durni

Serwis eOstroleka.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.