Kandydaci w Ostrołęce Kandydaci w Powiecie Kandydaci w Gminach

Jakub Frydryk ujawnia, kogo poprze w drugiej turze wyborów na prezydenta Ostrołęki!

2018-10-30 17:56
Janusz Kotowski i Łukasz Kulik zmierzą się w drugiej turze wyborów na prezydenta Ostrołęki. Zarówno urzędujący prezydent, jak i radny miasta, z pewnością patrzą na to, jaki ruch wykona trzeci w głosowaniu Jakub Frydryk. Dziś podjęta została ostateczna decyzja.

Jakub Frydryk z ruchu Bezpartyjne Miasto Ostrołęka w pierwszej turze wyborów na prezydenta Ostrołęki uzyskał 4252 głosy, zdobywając poparcie na poziomie 18,66 procent. Uzyskał także 460 głosów w wyborach do rady miasta, uzyskując mandat radnego. Komitet, któremu przewodził, wprowadził trzech radnych. Kandydaci, którzy weszli do drugiej tury wyborów, czekają na decyzję Frydryka. Dziś wystosował on list do mieszkańców, w którym przedstawił swoją decyzję. Oto treść:

Szanowni Państwo,

Jeszcze raz dziękuję Państwu za poparcie, jakie otrzymaliśmy w pierwszej turze wyborów. Odbieram go jako zachętę do dalszej pracy i zrobię wszystko, by nie zawieść Państwa oczekiwań jako radny miasta. Wiele razy pytacie mnie, kogo poprę w drugiej turze wyborów. Dlatego czas, by odpowiedzieć.

Zdecydowałem, że nie będę pomagał, ani przeszkadzał żadnemu z kandydatów. Idąc do wyborów opowiadaliśmy się za zmianą lokalnej polityki, lecz wyborcy zdecydowali o takim samym składzie drugiej tury jak cztery lata temu. W związku z tym decyzję, na kogo głosować, pozostawiam mieszkańcom. Wierzę, że wyborcy, którzy 21 października oddali głos na mnie, są świadomi wyboru, jaki przed nami stoi. Zachęcam do przeanalizowania programów obu kandydatów, zapoznania się z ich wypowiedziami, dotychczasową pracą na rzecz miasta i podjęcia decyzji.

Jednocześnie apeluję, byśmy tego dnia nie zostali w domach. Pamiętajmy, że kandydat, który wygra, będzie prezydentem naszego miasta przez najbliższe pięć lat. Takiego wyboru nie można pozostawić przypadkowi. To musi być decyzja większości mieszkańców. W pierwszej turze do urn poszło ponad 54 procent uprawnionych do głosowania. Zróbmy wszystko, by 4 listopada ten wynik nie był niższy.

Z wyrazami szacunku -

Jakub Frydryk


W drugiej turze wyborów na prezydenta miasta zmierzą się ze sobą Łukasz Kulik (Ostrołęka dla Wszystkich) i Janusz Kotowski (Prawo i Sprawiedliwość). Głosowanie odbędzie się 4 listopada.

Komentarze :



Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.

Yogi, 2018-10-30 18:13
Wybór jest taki: stare układy kontra nowe. Ja za taki wybór dziękuję. Nie dam się wkręcić w waszą zabawę.
mieszkaniec O-ki, 2018-10-30 18:17
Frydryk to taka mała chorągiewka, jego wypowiedź wskazuje że nie dba o dobro mieszkańców ani dobro miasta, zdewastowanego przez kotowskiego i jego popleczników, zadłużonego do granic wytrzymałości - rządzonego przez kler, nie mający swojego zdania. Bardzo dobrze że odpadł w I turze.
Jestem pewny, że tym razem katecheta pójdzie tam gdzie jego miejsce, czyli do Przytuł nawracać grzeszne duszyczki.
Gość, 2018-10-30 18:18
Rozsądnie.  Jak się teraz opowiecie za którymś to nie macie szans za 5 lat.  
O-ka, 2018-10-30 18:19
Cytuje "Idąc do wyborów opowiadaliśmy się za zmianą lokalnej polityki"
Czyli wszystko jasne)
Tyh, 2018-10-30 18:21
Bardzo dobrze zrobił. Niech buduje swoje struktury a nie opowiada sie za szkodliwymi ukladami.
Gość, 2018-10-30 18:21
Za to entliczek pentliczek to nie chorągiewka. Tu SLD tu PO tu Korwin. Hahahha
Gość, 2018-10-30 18:26
Trzeba też zapytać co Kulik zrobił by dostać poparcie. Być może był za mało przekonujący
ja51, 2018-10-30 18:28
Nawet jakby wskazał tego czy innego kandydata, to wyborcy i tak zrobią co zechcą. Ale głowy w piasek nie warto chować Panie Frydryk. Prezydent powinien chodzić z podniesioną głową, a nie dawać się prowadzać na postronku.
Wyborca, 2018-10-30 18:31
Panie Kuba, szkoda żeś Pan wcześniej się nie uaktywnił mocniej, teraz po ptakach, ale druga tura była w zasięgu ręki. Za 5 lat liczę na lepszy wynik!
Gość, 2018-10-30 18:35
Panie Jakubie popieram.  
Gość, 2018-10-30 18:35
Co za konformista.
Mig, 2018-10-30 18:38
Poprostu się nie do gadał nikt stołka nie chciał dać
Gość, 2018-10-30 18:54
Czyli Jakub również opowiada  się za zmianą
Gość, 2018-10-30 18:59
Opowiada się za zapoznaniem z programem. A jak wiadomo Kulik programu nie ma, więc nie za nim.
Gość, 2018-10-30 19:02
Więc mógł się wcale nie wypowiadać. A tak to wyszedł na człowieka bez poglądów.
Gość, 2018-10-30 19:03
Panie Jakubie ostatni raz na pana głosowałem nie potrafi pan być wytrawnym politykiem nawet na poziomie miasteczka ,pomimo uzyskania ponad 4000 głosów ostatnie się pan i pana koledzy w głębokiej opozycji bez jakiegokolwiek wplywu na nasze losy.po 5 latach wszyscy o panu zapomnimy by by
Gość, 2018-10-30 19:03
Byś chociaż był rzetelny kłamczuchu. Program Kulik ma tylko się nie chce nawet na stronę zajrzeć. Obłudnicy.
Tołdi, 2018-10-30 19:05
Chyba Mariuszek za mocno negocjował i chłopaki zostali na ławce rezerwowej.
Gość, 2018-10-30 19:07
Wyszedł na człowieka z określonymi poglądami. Pytali go o poparcie, to odpowiedział wprost. Moje zdanie też jest takie że rządy obu tych panów będą szkodliwe dla miasta.
Gość, 2018-10-30 19:08
Bardzo dobrze zrobił i pokazał że do polityki nie idzie się dla stołków
wyborca, 2018-10-30 19:15
Ludzi ,którzy boją sie określania swoich wartości powinno się nie popierać.  Chorągiewki ustawiają si zawsze do wiatru.
Gość, 2018-10-30 19:17
Właśnie dlatego się nie ustawił do żadnego wiatru :)
Gość, 2018-10-30 19:29
Bardzo dobra decyzja Jakub. Stanięcie po którejkolwiek stronie byłoby strzałem w kolano.

Kotowski? Wiemy jak rządzi. Poza tym opłaceni hejterzy dalej krzyczeliby że jesteś PiS bis i że jakieś stołki dostaleś.
Kulik? To bomba zegarowa, nie wiadomo jak bedzie rządził. Może być OK, ale może też odwalić takie rzeczy, że w głowie sie nie mieści. Poza tym by was wiązali z lewactwem.

Lepiej robić swoją, merytoryczną robotę, rozmawiać z mieszkańcami i załatwiać ich sprawy. Nie patrzcie na układy.
Gość, 2018-10-30 19:33
Wyraźnie da się wyczuć, że pan Jakub Frydryk chciałby poprzeć Kotowskiego, ale wie, że to byłby jego polityczny koniec.
Gość, 2018-10-30 19:34
Wejdż gościu na stronę Kulika i zobaczysz program
Gość, 2018-10-30 19:35
dobry żart :)
zzzzz, 2018-10-30 19:38
frydryk totaka mala choragewka ktura przekreca sie w lewodobze ze na niego nie glosowalem jemu nie zalezy na ostrolece
Gość, 2018-10-30 19:44
Normalna decyzja. Buduje swoje struktury, bez opowiadania się za jakimiś cudakami. Jeden i drugi nadaje się do tarcia chrzanu. Ja osobiście nie idę na wybory bo jestem zażenowany poziomem tych dwóch kandydatów.
Gość, 2018-10-30 19:49
Elektorat JF podzieli się. Młodzi za Kulikiem, starsi za Kotowskim. Wygra Kulik. A Jakub podjął bardzo mądrą decyzję, najrozsądniejszą w tym momencie
Ona, 2018-10-30 19:51
Wielki szacunek. Pan Jakub nie sugeruje, daje ludziom podjac decyzje.
Wii, 2018-10-30 19:53
Wielki dobry Jakub , chciał za dużo odrazu na nie wiadomo jaki stołek ludzie obudźcie się !! Akurat tu obydwaj kandydaci wykazali soe dystansem i żadne stołka mu nie obiecał . A skoro jest taki prawy to niech sam do czegoś dąży a nie kupczy poparciem
wyborca, 2018-10-30 19:54
A co z nim kiedy wygra Kulik- trzeba popierać tak ,żeby nikogo nie poprzeć.Kameleon zawsze wie jak postapić.
Gość, 2018-10-30 19:58
To takie ciche poparcie Kotowskiego.
Obydwaj mają zbliżony światopogląd
Gość, 2018-10-30 20:00
Tak jak by poparł Kotowskiego
Gość, 2018-10-30 20:03
wygra Kotowski
Bo to dobry prezydent i człowiek
Ma  poparcia rząd i ministrów
Załatwił Ostrołęce elektrownie i obwodnice
Gość, 2018-10-30 20:04
Nie widzę związku przyczynowo-skutkowego. Czemu jest tą chorągiewką? Dasz radę jeszcze raz, tylko teraz jaśniej?
Gość, 2018-10-30 20:05
Panie Jakubie, nie bylam Pana zwolenniczką w pierwszej turze, ale teraz zrobił Pan na mnie wrażenie. Brawo
123, 2018-10-30 20:07
Skoro chce zmienić politykę lokalną, to jak może popierać Kotowskiego?
Gość, 2018-10-30 20:07
Na chwilę obecną to nie ma ani elektrowni ani obwodnicy
Gość, 2018-10-30 20:09
Miał wybrać między kiłą a syfilisem?
dk, 2018-10-30 20:09
Jak śpiewał zespół Dubioza Kolektiv: "politika je kurva, ubila je bomba". Powodzenia Jakub, płatni hejterzy jadą równo, ale nie daj się i działaj merytorycznie. Świetna decyzja :)
abc, 2018-10-30 20:13
Nie dziwię się Panu. Wybór jest taki jak między dwiema chorobami dżu... i chol....
Zwolennik bmo, 2018-10-30 20:17
No i sam dąży, w czym problem?
Gość, 2018-10-30 20:17
4 lata rozganiety kandydaci na prezydenta!!!!!!!!
Gość, 2018-10-30 20:19
Po czym wnioskujesz gamoniu
Gość, 2018-10-30 20:19
Dla mnie jest jasne zmiana lokalnej polityki.  Czyli nie Kotowski
Gość, 2018-10-30 20:28
Chyba tylko jeden kandydat mógł obiecać ;-)
Gość, 2018-10-30 20:29
rozumiem że poglądy są 2 ?
x, 2018-10-30 20:29
Wręcz przeciwnie, jasno nie mówi ale sugeruje.
Yogi Babooo, 2018-10-30 20:32
Ale jaja! Chorągiewka Frydryk czekająca z której strony zawieje mówi "W związku z tym decyzję, na kogo głosować, pozostawiam mieszkańcom. " Wielki łaskawca. I on chciał być prezydentem Ostrołęki? Szkoda tylko, że część ludzi przejrzała dopiero po wyborach co to za człowiek. Zwykły karierowicz.
Wii, 2018-10-30 20:33
Jak nikt nie chciał się ułożyć to co mu pozostało
wyboraca, 2018-10-30 20:37
nie zauważa faktówP.Kulik jest przeciw prezydentowi ,głosował przeciw przyłączeniu części gminy Rzekuń gdzie ma być budowana elektrownia a tym samym przeciw dużym wpływom do kasy miasta- więc kto działa dla dobra Ostrołęki.
wyborca, 2018-10-30 20:39
Trzeba widzieć wszystko -to teżP.Kulik jest przeciw prezydentowi ,głosował przeciw przyłączeniu części gminy Rzekuń gdzie ma być budowana elektrownia a tym samym przeciw dużym wpływom do kasy miasta- więc kto działa dla dobra Ostrołęki.
Chabeusz, 2018-10-30 20:42
A od kiedy ma obowiązek opowiadania się za kimkolwiek? Wyborcy chcieli wiedzieć, więc odpowiedział, że nie popiera żadnego z tych pożal się Boże kandydatów a po to ludzie mają rozum żeby zdecydować sami :))) Widocznie żaden z kandydatów nie był chętny iść na ustępstwa np w realizacji wybranych punktów programowych BMO. A jak nie to nie nic na siłę :)
Sdf, 2018-10-30 20:42
A to luzik już nie SLD?
Morsztyn, 2018-10-30 20:44
Zamiast pisać takie bzdety lepiej by zamilkł. Tak jakby miał na to jakiś wpływ na mieszkańców. Ludzie i tak zrobią co zechcą a Frydryk tylko wyszedł na głupka. Zdecydowana większość jego tzw. elektoratu i tak nie pójdzie głosować w II turze.
Michał, 2018-10-30 20:44
Wierzę, że wyborcy, którzy 21 października oddali głos na mnie, są świadomi wyboru, jaki przed nami stoi. Zachęcam do przeanalizowania programów obu kandydatów, zapoznania się z ich wypowiedziami, dotychczasową pracą na rzecz miasta i podjęcia decyzji.
To chyba proste że wskazał obecnego prezydenta! I brawo. Na tą kadencję to najlepszy wybór przynajmniej pieniądze będą wpływać do miasta. A za 5 lat popieramy Jakuba!
Gość, 2018-10-30 20:50
I bardzo dobrze. Wielcy k..wa łaskawcy, by chcieli poparcia. Trzeba było prowadzić kampanię tak, żeby Frydryk nie miał 18 procent. Za kim by się  nie opowiedział to straciłby elektorat. Ma duże poparcie prawicy, która teraz pójdzie na Kota i młodych którzy pójdą na Kulika. Kogokolwiek by poparł to pół elektoratu psu w d... a sporo na to pracował. Teraz będą go oceniać przez pryzmat jego pracy w radzie miasta a nie przez to że się opowiedział za jednym czy drugim
Gość, 2018-10-30 20:51
W jakim celu piszecie te plotki? Kulik nie był przeciwny a wstrzymał się od głosu z szacunku dla mieszkańców Rzekunia, którzy byli na posiedzeniu rady miasta. Chciał rozmawiać a nie zabierać teren siłą. To wszystko jest w BIPie.
wyborca, 2018-10-30 20:51
Słusznie - była tylko blokada ronda zorganizowania mam nadzieję,że wszyscy wiedzą przez kogo
Gość, 2018-10-30 20:53
Szczególnie te zdanie o tym świadczy hahahaha
"Idąc do wyborów opowiadaliśmy się za zmianą lokalnej polityki..."

Interpretacja wypowiedzi, co autor miał na myśli? To wie tylko on.
Gość, 2018-10-30 20:55
Może to był bodziec do planowania obwodnicy?
Gość, 2018-10-30 20:59
100 procent racji!
wyborca, 2018-10-30 21:10
Młodzi też powinni przejrzeć na oczy i zobaczyć ile kosztowało nas Polaków zbudowanie przez jego idoli  pałaców na obecnej ul.Jana Pawła ,Kościuszki i Traugutta.Każdy przydział mieszkania ,samochodu, ciągnika czy awansu zawodowego musiało być poparte przez jego idoli -jak nie wierzycie spytajcie rodziców lub dziadków. Trudno wam w to uwierzyć -ale myślę, że taki kandydat  na prezydenta zna takie fakty i je popierał wstępując do SLD
Koleżanka z list, 2018-10-30 21:11
Miałeś mój głos, ale zwyczajnie się sprzedałeś..
Brak zapewnienia na wiceprezydenta mocno pokrzyzowal plany?
Daliście się omamić, każda zmiana wyjdzie tylko na dobre.
Sam Nas utwierdzałeś, że PiS tylko szkodzi miastu, że jest wypalony.
XXXXXXXXXx, 2018-10-30 21:24
Banery reklamowe mówią same za siebie
Gość, 2018-10-30 21:32
Nie ładnie się podszywać po koleżankę z listy...
Gość, 2018-10-30 21:33
Kto płaci ten ma, proste
Yogi Babooo, 2018-10-30 21:37
A kto powiedział, że ma taki obowiązek?  Lepiej by było gdyby się w ogóle nie odzywał. A twoja wypowiedź potwierdza tylko, że Frydryk to zwykły sprzedawczyk i chorągiewka.
Chabeusz, 2018-10-30 21:40
Nie lepiej by było dzbanie, bo bardzo wiele osób oczekiwało żeby wyraził swoje zdanie. Zdobył 18 procent glosów więc chyba jasne, że powiedział wyborcom jakie ma zdanie. Chorągiewką to cię zrobili chyba, bo nie wierzę, że możesz być aż tak nierozumny.
Gość, 2018-10-30 21:42
a teraz pytanie: komu się sprzedał, skoro nikogo nie poparł? :D :D
Koleżanka z list? Raczej tępak, a koloru włosów możemy się domyślić
Mieszkaniec, 2018-10-30 21:44
FRYDRYK POPARŁ KOTOWSKIEGO I CHWAŁA MU ZA ROZSĄDEK. PANIE KULIK NIE CHCIALES RZEKUNIA NIE CHCIEJ PREZYDENTA. DZIAŁASZ NA SZKODĘ MIASTA.
Gość, 2018-10-30 21:45
gdzie poparł Kotowskiego?
"Zdecydowałem, że nie będę pomagał, ani przeszkadzał żadnemu z kandydatów."
Gość, 2018-10-30 21:51
Najbardziej śmieszą mnie te komentarze, że Frydryk się sprzedał. A komu? Nie poparł Kotowskiego, nie poparł Kulika, a się sprzedał. Popielarzowi? Bodio? Przynajmniej powiedział wprost, jakie ma zdanie w tym temacie. I za to własne zdanie ma szacunek. Drugi komentarz - chorągiewka. A kiedy zmienił poglądy? Miał jasne poglądy - krytykował Kotowskiego ale dostawało się też i Kulikowi i Kleczkowskiemu. Teraz nie popiera Kotowskiego i Kulika. Kiedy zmienił poglądy? Naprawdę tacy komentatorzy powinni dostać solidnie w pysk może by się obudzili i zobaczyli rzeczywistość
Gość, 2018-10-30 21:53
Uwaga, zdaniem dzbana Yogi Babooo kandydat, który ma 18 procent głosów powinien bezwarunkowo poprzeć któregokolwiek ze swoich rywali. No kapitalnie, patrzę, że logicznego myślenia to nie nauczyli? Chłopie to jest polityka a nie piaskownica
Gość, 2018-10-30 21:53
W którym miejscu wyszedł na głupka? Ja uważam, że ty wyszedłeś na idiotę tym komentarzem
Gość, 2018-10-30 21:59
Ale jaką decyzje pidjął Jakub? Moim zdaniem nie podjął decyzji
Gość, 2018-10-30 22:06
Zajął stanowisko, a go nie zajął. Po drugiej turze powie, ze „nasz wygrał”
Bojar miał rację, 2018-10-30 22:20
Są tu 3 typy komentatorów

1) Obrońcy Frydryka - rzeczywiście, oni mają najwięcej racji bo decyzja raczej adekwatna do sytuacji
2) Elektorat Kulika krzyczący "sprzedał się, chorągiewka" choć nikogo nie poparł i się nie sprzedał
3) Elektorat Kotowskiego krzyczący "Frydryk poparł Janusza" choć nikogo nie poparł

Miło was poczytać, debile.
Gość, 2018-10-30 23:23
Poparłby Kotowskiego - "wiedziałem, pis bis, wszyscy mieli rację, zawiodłem sie"
Poparłby Kulika - "lewak, poszedł z czerwonymi, zawiodłem sie"
Nie poparł nikogo - "chorągiewka, sprzedał sie"

Ludzie to jednak idioci.
Snoopy, 2018-10-31 00:20
Dokładnie...cala ta masa tak to komentuje jak kolega napisał....a ludzie którzy pójdą glosować mają te wasze denne komentadze w d.....pan Frydryk wyrazil swoją opinie i tyle.zauwazylem ze ci spekulanci co tu sa tacy aktywni to interpretuja to na swoją nute woec nie ma ich co przekonywać..powoem tyle tylko..tyle waszego ze sobie tu popier.......
Ola, 2018-10-31 06:03
Widać , że był ustawą.
Gość, 2018-10-31 07:10
Jakub a jeszczesz na Marsz Niepodległości?
Gość, 2018-10-31 07:52
Kulik przed II turą traci nie mając porozumienia z Frydrykiem, to proste, a Kotowski zaciera ręce z takiego biegu zdarzen
bez jaj!, 2018-10-31 08:37
typowe zachowanie p..Frydryka...usmiechac sie, byc miłym tak zeby nikomu nie zajsć za skóre i ze wszystkimi dobrze...niestety p.Frydryk w polityce trzeba mieć jaja-to nie agencja PKO i trzeba mieć jasne poglądy i  umiec sie okreslic a nie bać sie ze pózniej nie będe przy korycie...
pyta, 2018-10-31 08:43
Szanowna redakcjo, czytam w tytule "UJAWNIAMY KOGO POPRZE FRYDRYK".
Proszę mi, prostemu człowiekowi wskazać, kogo poprze, bo w tekście się nie doszukałem.
Gość, 2018-10-31 08:48
A kogo popiera Popielarz i Nasza Ostrołęka hmm... wsumie kogo to interesuje
Gość, 2018-10-31 08:51
Młodzi w większości mają prawicowe poglądy i mogą nie pójść na drugą turę, tego najbardziej się boją u Kulika
Gość, 2018-10-31 08:55
Mając klub może proponować w radzie konkretne rozwiązania nie wchodząc w rzadne układy. Po czynach ocenimy, ma 5 lat rzeby udowodnić że jest wart każdego głosu
Kasa, 2018-10-31 09:01
A co dieta Fryderyka ? Ostatnio obiecał ze nie będzie brał diety jeżeli zostanie radnym. Ostrołęka pamięta i przypomni jak będzie trzeba. Czekamy na Pana ruch! Czy jednak coś się zmieniło w tej kwesti?
Jedziemy na kulig, 2018-10-31 09:09
NASZA OSTROŁĘKA popiera KULIKA. Przynajmniej jej działacze. Jakub Frydryk też wyraźnie dał znać na kogo głosować "Idąc do wyborów opowiadaliśmy się za zmianą lokalnej polityki". TYLKO KULIK
Now, 2018-10-31 09:25
A mi to się wydaje, że macie bardzo wartościowych i sympatycznych ludzi w tym Bezpartyjnym ruchu. Powodzenia Panie Kotowski
Gość, 2018-10-31 09:37
to proste: nikogo :)
Gość, 2018-10-31 09:42
"Ostatnio" hahaha czyli kiedy przypomnijmy?
SPR, 2018-10-31 10:14
Pan Szwajcaria się znalazł. Z wyrazami szacunku.
Gość, 2018-10-31 10:19
Widać jak ten pisowski portal znowu wchodzi w D.... PiSiakom, ładnie jesteście bezpartyjni.
Gość, 2018-10-31 10:22
Rozsądnie, który by nie wygrał to będzie się mu podlizywał a na pisowskim portalu promuje Kociaka
Gość, 2018-10-31 10:54
Wszyscy wymagają poparcia od Jakuba, a gdzie poparcie Popielarza, Zarzyckiego ? Kampania się kończy a wychodzi na to że nikt nie chce poprzeć kandydatow w ll turze. To tylko świadczy o kandydatach
Spokojny, 2018-10-31 11:12
Jesteście wstrętni skaczecie do siebie jak hieny, brak w Was tolerancji i zrozumienia, macie skrajne uczucia polityczne. Panie Frydryk za 5 lat ma Pan mój głos za konsekwentną politykę. Mam wrażenie że  jedni piszą  z nienawiścią i strachem że  nie poparł drudzy z żalem i złością że się  nie określił. Pan Frydryk założył ruch Bezpartyjne miasto i cieszę się  że ktoś będzie głosował w w radzie za dobrymi sprawami dla Ostrołęki.  Szczekając na siebie pamiętajcie że jesteście ludźmi nie zwierzętami. Zbliża się Dzień Wszystkich Świętych  śpieszcie się  kochać i szanować ludzi tak szybko odchodzą. Więcej  okłady GŁOSUJCIE na kogo chcecie lecz kulturę  osobistą chyba należałoby zachować.
Gość, 2018-10-31 11:15
to łatwa jesteś lol
ThomaS Morus, 2018-10-31 12:09
Fryderyk to taki lokalny tancerz stylu dowolnego. Nieważne z kim i przy jakiej muzyce ale ważne by jak najdłużej zostać na parkiecie - po wyborach się zobaczy, z którą grupą taneczną wyjechać na 4-letnie turnee:))))
lechin, 2018-10-31 13:00
TĄ ASEKURANCKĄ DEKLARACJĄ ZAPRZECZYŁ DEKLAROWANYM W KAMPANII ZMIANOM.INACZEJ ODCIĄŁ BY SIĘ OD DOTYCHCZASOWEGO PREZYDENTA CHCĄC FAKTYCZNYCH ZMIAN W POLITYCE MIASTA.NIE ODCINAJĄC SIĘ OSZUKAŁ SPOŁECZEŃSTWO,IŻ CHCE ZMIAN.NIE POPIERAJĄC KANDYDATA WYGRYWAJĄCEGO WYBORY W I TURZE,LEKCEWAŻY ELEKTORAT KANDYDATA DEKLARUJĄCEGO ZMIANY.A ZATEM OKAZAŁ SIĘ „FARBOWANYM LISEM”,BYĆ MOŻE KRYPTOPISOWCEM LUB „OBROTOWYM PSL-OWCEM.CHCECIE ZMIAN GŁOSUJCIE NA ŁUKASZA KULIKA !
Patryk m, 2018-10-31 14:15
Gościu to miało Ostrołękę znasz już jedna elektrownia jest jak jedziesz na wojciechowice po lewej stronie i celuloza to śmierdzi to drazu maskę założyć żeby nie otruć się  druga nam nie potrzebna precz z pisiorami  czas młodym dać szansę Kulik ma chce zmienić nasze miasto jakbym miał wybierać i głosować to by wybrał Łukasza kulika albo Jakuba frydryka na prezydenta miasta Ostrołęki a nie Kotowskiego długów narobił i komunikację MZK połowe zlikwidował że tylko do dworca PKS nie które jeżdżą i z powrotem wejdźcie na kulika debatę i posłuchajcie co chce zrobić w naszym mieście jest burdel Ani mostu a ścieżek rowerowych i pobocze dobrze nie zrobione z Ostrołęki w kierunku stacha konwy gdzie można normalnie jeździć albo chodzić tam wypadki sa nawet do rodziny nie mogę przyjechać bo duży ruch jest A żadnych ograniczeń nie ma ani pasów żeby przejść na drugą stronę i i pracy nie ma pozamykali jedzą za nasze pieniądze i podatki nic nie zrobił przez te lata i świateł nie ma mówię o latarniach trochę jest przed Ostrołęka A nie ma przed Antoniami I ścieżki rowerowej nie ma aż do myszynca
Gość, 2018-10-31 14:33
Weź tabletkę
Skorpion, 2018-10-31 14:56
Ostrołęczanie  głosujcie na Kulika może cos sie zmieni w tym zascianku,dalej chcecie żeby rzadził wami KLER
Gość, 2018-10-31 17:06
Widzę, że rynsztokowe słownictwo opanowane (doświadczenie?).
Nie zniżę się do twojego poziomu. Szkoda mojego czasu.
Ost., 2018-10-31 17:08
Nie rozumiem Twojego problemu, Wii. Kupczy poparciem? Naprawdę? W tej wypowiedzi zdystansował się od dwóch kandydatów, co jest zrozumiałe, biorąc pod uwagę jego program/plan wyborczy.
Ost., 2018-10-31 18:14
Kler to ogół duchownych w różnych religiach, taka uwaga. Wiadomo, że jest trend na mieszanie katoli z błotem i stąd zainwestowano $$$ w ten spektakl w PL, ale jeśli przyszłaby komuś do głowy obraza innych religii, a zwłaszcza jednej religii, którą być może masz teraz na myśli, to zamieszczam ku przestrodze: http://wyborcza.pl/7,75399,24113775,sad-w-pakistan ie-uniewinnil-najslawniejsza-chrzescijanke-skazana .html i dla zrównoważenia jakości źródeł: https://www.youtube.com/watch?v=fIPIzQGT5E0. Tyle w temacie kleru, Skorpionie.
Kasia, 2018-10-31 21:05
Tak zaglosuję jak mi sumienie podpowiada. Radzę nie słuchac którzy pisząi nie wiedzą i nie znają swijego miasta
Gość, 2018-10-31 21:08
Tak zaglosuję jak mi sumienie podpowiada. Radzę nie słuchac ķomentarzy.
Czekamy, 2018-10-31 21:45
4 lata temu obiecał i chyba się z tego nie wycofa, wtedy chciał przekazać a teraz już nie chce ?- Jeśli dostanę się do Rady Miasta Ostrołęki, dietę radnego będę przekazywał na cele społeczne. - zapowiada Jakub Frydryk kandydat KNP.

- Odnoszę wrażenie, że dla wielu kandydatów dieta radnego jest celem samym w sobie. Startuje nie dla pieniędzy ale po to żeby działać na rzecz Ostrołęki i mieszkańców. Organizując przez kilka lat różnego rodzaju akcje społeczne i kulturalne nabyłem cenne doświadczenie i chce je wykorzystać w samorządzie. - dodaje Frydryk.
Ostrołęka, 2018-10-31 21:46
Czy coś się w tej sprawie zmieniło panie Frydryk ? - Jeśli dostanę się do Rady Miasta Ostrołęki, dietę radnego będę przekazywał na cele społeczne. - zapowiada Jakub Frydryk kandydat KNP.

- Odnoszę wrażenie, że dla wielu kandydatów dieta radnego jest celem samym w sobie. Startuje nie dla pieniędzy ale po to żeby działać na rzecz Ostrołęki i mieszkańców. Organizując przez kilka lat różnego rodzaju akcje społeczne i kulturalne nabyłem cenne doświadczenie i chce je wykorzystać w samorządzie. - dodaje Frydryk.
śmiechu warte, 2018-11-01 00:15
Taka deklaracja to totalny brak jaj. Wszystkie komitety poparły KULIKA poza PIS, TPO i Frydrykiem.

bezpartyjny kandydat, żenada
Krystyna, 2018-11-01 13:34
Tak zaglosuję jak mi sumienie podpowiada. Radzę nie czytac ķomentarzy.
KMP, 2018-11-01 15:20
Czyli głosuje na Kotowskiego.
On ma jasny plan co do Ostrołęki, natomiast Kulika plan to za pomocą swojego mędrcy ( pana selfie błazna) nie mieć planu tylko tworzyć gowno burze i ferment.
Głosowałem na Frydyka , teraz oddam głos na Kotowskiego.
Kulik nawóz do Tujek sprzedawaj
Ostrołęka, 2018-11-01 20:27
Czy coś się w tej sprawie zmieniło panie Frydryk ? - Jeśli dostanę się do Rady Miasta Ostrołęki, dietę radnego będę przekazywał na cele społeczne. - zapowiada Jakub Frydryk kandydat KNP.

- Odnoszę wrażenie, że dla wielu kandydatów dieta radnego jest celem samym w sobie. Startuje nie dla pieniędzy ale po to żeby działać na rzecz Ostrołęki i mieszkańców. Organizując przez kilka lat różnego rodzaju akcje społeczne i kulturalne nabyłem cenne doświadczenie i chce je wykorzystać w samorządzie. - dodaje Frydryk.
anty GOSĆ, 2018-11-01 21:04
Przypomnij sobie, kto był współtwórcą tego projektu a wiesz, kto to jest Mierzejewski z tej formacji i za co brał pieniądze? Zanim nazwiesz kogoś "gamoniem" najpierw sprawdź swoją wiedzę i kompetencje!!!!

Serwis eOstroleka.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.