Kandydaci w Ostrołęce Kandydaci w Powiecie Kandydaci w Gminach

Sonda Wyborcza: Kulik prowadzi zdecydowanie! ZAGŁOSUJ

2018-10-26 12:03
Nasza sonda wyborcza rozkręca się z minuty na minutę! Rywalizacja między Januszem Kotowskim a Łukaszem Kulikiem jest niezwykle emocjonalna, ale w głosowaniu czytelników portalu eOstroleka.pl zdecydowane poparcie ma jeden z kandydatów.

Do dziś do godz. 12.00 w naszej sondzie oddano już 1608 głosów. Z wynikiem 66,6 proc. poparcia prowadzi kandydat Ostrołęki dla Wszystkich Łukasz Kulik. Urzędujący prezydent Janusz Kotowski może liczyć na 33,4 proc. poparcia. W naszej sondzie głosujemy do 1 listopada do godz. 23:59. Wyniki przedstawimy 2 listopada - w ostatnim dniu kampanii wyborczej.

Druga tura wyborów odbędzie się 4 listopada br.

Zachęcamy do głosowania w naszej sondzie wyborczej:

Komentarze :



Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.

Gość, 2018-10-26 12:07
Czym się różni wyborca Kotowskiego od wyborcy Kulika? Wyborca Kotowskiego w pierwszej kolejności chce dobrze dla Ostrołęki. Wyborca Kulika życzy przede wszystkim źle PiSowi.
mama, 2018-10-26 12:07
Panie Kulik kobiety i matki będą na pana głosować. Angażujemy i mobilizujemy wszystkie niezadowolone matki i zapraszamy na wybory. Nauczyciele nas po cichu popierają nie chcą polityki w szkołach i czekają na zmiany w oświacie. Liczymy, że podobnie jak w komunikacji miejskiej również pan pomoże w oświacie i przywróci ład i porządek, normalność w szkołach. Pan KULIK na prezydenta.

Wszystkich mieszkańców Ostrołęki zachęcam do udziału w wyborach, jesteście kochani, zasługujecie na więcej szacunku i zrozumienia, razem możemy wszystko. Kocham nasze miasto i jestem bezpartyjna. Głos Kobiet ma moc. Wszyscy na wybory, aby tego nie przegrać tak nam niewiele brakuje. Życzę wszystkim mieszkańcom miłego dnia.
żartowniś, 2018-10-26 12:09
nie złe te twoje poczucie humoru.
Gość, 2018-10-26 12:09
trollu przestań wklejać ten tekst gdzie popadnie
hajduk, 2018-10-26 12:10
Kotowski na pewno nie jest idealny, ale trzeba umieć kalkulować - pis 34%, partie przeciwne pis 45% (KO+PSL+SLD), Wolni + Kukiz resztę - nie widzę szans, aby pis w kolejnych wyborach parlamentarnych znów nie zdobyło większości (przynajmniej te 3-4% od innych). A na dużych miastach będzie zemsta, pomrożą im wszystko co się da, co akurat inni (popierający pis) mogą wykorzystać. Bądźmy pragmatyczni - to że się postawimy pisowi, nic nam nie da - reszta ma nas i tak za Polskę B
bezpartyjni, 2018-10-26 12:10
Tak jest dobrze, że w I turze już prawie was pogonili. W drugie będziemy wszystkich mobilizować, aby uwolnić miasto od partyjnych układów. Niech partia PIS was wykarmi.
Wyborca, 2018-10-26 12:12
Rosak Bralski pociągnęli wszystko na dno...dziwie sie ze tego drugiego jeszcze nie odcięto i nie zakazano udzielać i wypowiadać na portalu społecznościowym . P.s. Niestety ale córka chyba poleci z roboty
wyborca, 2018-10-26 12:12
kici-koci ! A psik do zakrystii
Gość, 2018-10-26 12:15
Jestem z panem
wyborca, 2018-10-26 12:22
Trzeba miec kuku w glowie zeby na Kulka glosowac
~~OSYT, 2018-10-26 12:24
MOBOLIZOWAC TO SOBIE KODZIARZU  MOZESZ W KIBLU
~~Ostroleka, 2018-10-26 12:26
Ojciec  zawsze uczyl mie ze madrego zawsze warto sluchaci popierac wiec    glosuje na Kotowskiego
~~JanM, 2018-10-26 12:29
Dlaczego glosuje naKotowskiego  a to dlatego  zeby nie zalowac tak jak wielu Polakow  co glosowaly na Walese i co wyszlo oszukal wyborcow
pa pa PIS, 2018-10-26 12:29
Wiemy z wpisów waszego urzędnika Ostrołęczanie to debile. Ukryliście go i myślicie, że wygracie. Nie pozwolimy wam. Bezpartyjni mieszkańcy, albo kolejne lata Ostrołęka w rękach PIS, zaciskanie pasa i głodówka dla mieszkańców, a rządzący miliony na kontach. Tak to widzicie. Mieszkańcy was tu nie chcą, nauczyciele was tu nie chcą, pracownicy was tu nie chcą, urzędnicy was tu nie chcą, matki was tu nie chcą, młodzi was tu nie chcą. Do partii PIS po posady lub zasiłki.
ha ha ha, 2018-10-26 12:30
W kiblach nie, bo tam leżą wasze ulotki. Nasz najlepszy.
1=0, 2018-10-26 12:30
KOTOWSKI na prezydenta a kulik  na ciecia taka kolrjnosc
taka prawda, 2018-10-26 12:32
Tylko Kotowski .Lewaki i pozostalosc po komunie glosu nie majo
Debil, 2018-10-26 12:32
Ale Ostrołęczanie "debile" jak to niektórzy urzędnicy o nas mówią nie głosują na mądrych. Wybieram KULIKA
Gość, 2018-10-26 12:33
Sondaż obiektywny i wiarygodny jak sam portal Eo...
PIS da, 2018-10-26 12:33
Lewaki to wy zabieracie pracującym, a rozdajecie swoim lub tym co czekają, aż PIS da
Ostroleczan, 2018-10-26 12:33
Chciecie aby  Ostroleka byla zasciankiem to Kulk akurat sie nadaje
Psik, 2018-10-26 12:33
To po co tu wchodzisz?
batmobile, 2018-10-26 12:43
Panie Kulik nie wiem czy Pan to czyta, ale mam do Pana pytane.
Z pańskiego oświadczenia majątkowego można się dowiedzieć że jest Pan dość mocno zadłużony. Czy w takim razie, czuje się pan na siłach zarządzać kasą miejską?
Proszę odpowiedzieć.
w końcu, 2018-10-26 12:51
Od zarządzania ma radę miasta 8 radnych PIS. W końcu będą interpelacje, a nie jak dotychczas podnosili tylko ręce do góry.
Mama i kobieta, 2018-10-26 12:54
Jestem kobietą i matką i na Kulika nie zagłosuje
Gość, 2018-10-26 12:54
lol to na co nam ten kulik
Prawda, 2018-10-26 12:55
Cała prawda
Gość, 2018-10-26 12:57
Jak  prezydent ma się oglądać na radę, to po co taki prezydent?
Gość, 2018-10-26 13:02
Żeby się pośmiać, niektóre komentarze naprawdę rozśmieszają do łez, np te że kulik wygra :) :) :)
Gość, 2018-10-26 13:08
A może: wybircy obecnego prezydenta mają interes aby glosowac za nim, a wyborcy Kulika są zwyklymi obywatelami? Wiesz punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia.
Gość, 2018-10-26 13:08
Jeżeli PiS to zrobi to sam sobie strzeli w kolano, bo pokaże wtedy że dobro obywateli mają głęboko w d....
Jak na razie to jest mało takich miejsc w samorządach gdzie będą rządzić samodzielnie albo w koalicji.
Dajmy na to że II turę wygrywa pan Kotowski, w radzie nie ma większości, więc sam nic nie zrobi, musi dogadywać się z bezpartyjnymi i koalicją, a na to nie pozwoli mu góra. Jeżeli nie posłucha się góry wtedy nie będzie już w PiS. Nie trzeba daleko szukać, przykładem niech będzie Łomża, był prezydent z PiS, działał ponad podziałami i w wyborach startował już z własnego komitetu, bo PiS wystawił tam inną osobę na prezydenta która będzie słuchać góry.
Matka, 2018-10-26 13:09
Również jestem kobietą, matka uczniów ostrołęckiego szkoły. I nie zaglosuje na Pana Kulika. Zbyt kocham swoje dzieci by zaserwować im homo propagandę w szkole. Skoro Ostrołęka dla wszystkich to dla kogo? Polityka w szkole dzieci nie dotyka. Oczywiście nie wszystko mi się podoba u obecnie rządzących ale nie widzę by Pan Kulik był lepszym kandydatem.
K, 2018-10-26 13:12
No to odpadł atut wielkiego biznesmena. Jak zarządzać miastem skoro własnym portfelem się kiepsko zarządza...
Gość, 2018-10-26 13:14
Pan Struzik został kolejny raz Marszalkiem Mazowsza. Opowiedział się, że "Żaden radny sejmiku Mazowsza z PSL nie wejdzie w koalicję z PiS". Czyli jakby nie było, PiS nie ma większości w sejmiku mazowieckim.
I teraz przykład: Padło pytanie - dlaczego parking przy szpitalu jest płatny. Ktoś (wyborca PiS) odpowiedział, że parking jest we wladaniu Marszałka i niestety Pan Kotowski nie mógł z tym nic zrobić.
To teraz jak - Struzik na kolejne 5 lat będzie Marszalkiem. Czy nie wybierając u nas partii PiS nie zablokujemy sobie szans na (niektóre, ale istotne dla zwykłych obywateli) zmiany? Pozostawiam do przemyślenia..

To nie jest atak na nikogo a jedynie problem przedstawiony z drugiej strony. Pozdrawiam
Gość, 2018-10-26 13:14
Nie rozśmieszaj mnie bo dostanę zajadów.
Przedstaw proszę ile ze swoich obietnic zrealizował PiS w kraju i w samorządach.
Gdzie jest hala przy Witosa, gdzie jest nadbrzeże Narwi, były takie wspaniałe plany i wizualizacje?
Bolek, 2018-10-26 13:14
Ciekawe jaki jest przyrost zameldowań w Ostrołęce przed wyborami II tury w stosunku do standardowych zameldowań.
Gość, 2018-10-26 13:16
Miasto też jest zadłużone, ale to juz plus prawda?
Gość, 2018-10-26 13:17
Proszę zadać te pytanie Panu Kulikowi na jego profilu lub poprzez wiadomosc prywatna. Podobno do wczoraj można było dopisać się do listy wyborcow. Ciekawe jak zmienila się liczba wyborcow odpowiedni przed 1 i przed 2 tura.
Gość, 2018-10-26 13:19
To po co są kredyty, chyba po to żeby z nich korzystać.
Pan Kotowski też pokazał jak dobrze zarządza budżetem miasta, ile tam jest długu, coś koło 100 tys.
dr. Joint, 2018-10-26 13:22
Kotowski miał 12 lat aby się wykazać, aby zatrudniąc w miejskich spółkach bez ogłoszeń (B. Pawelczyk i spółka)

Tylko Kulik, dajmy mu szanse jak nie PODZIĘKUJEMY ZA 5 LAT!

pamiętacie dni ostrołęki? to sobie zerknijcie na harmonogram ....
Gość, 2018-10-26 13:26
Słyszałem Panie Kulik, że po wygranych wyborach zamierza Pan zlikwidować stołówki oraz kuchnie w placówkach oświatowych i wprowadzić catering - czy to prawda? Czy w związku z tym zamierza Pan zwolnić wszystkie sprzątaczki ze szkół i korzystać z firm zewnętrznych? Jeżeli tak to będą to koszty i zwiększone bezrobocie.
Krzysztof Lim, 2018-10-26 13:27
Spoko, moje-KualaLumpur.pl pokaże klasę dziennikarską i Kulig wygra
Gość, 2018-10-26 13:30
Każde miasto jest zadłużone. To wynika se sposobu w jaki jest skonstruowany budżet.
Natomiast osoba prywatna zadłużona po uszy, to patologia i nieodpowiedzialność.
Ewelina, 2018-10-26 13:33
Do drogiej matki. Powiedz, bo nie chcę powielać niesprawdzonych informacji. Czy Pan Łukasz ma pierwszą żonę, druga czy trzecia ? Jak to jest, bo unika tematu. A historia, którą usłyszałam od sąsiadki zmroziła krew w żyłach. Pierwsza żona wie coś ba temat tego kandydata. Czy to prawda ?!
glosuje na Kotowskiego ni, 2018-10-26 13:35
Z to sondo idzcie pod szpital wszyscy lekarze to lewaki  lub resotowe dzieci nawet chodzo  po ryneczku  i pitolo glupoty
Robert, 2018-10-26 13:38
Ta sonda tylko weszla to juz bylo 45% dla Kulika  lewaki robio falszerstwo Kulik w100% przegra
Anna - Kurpiowska Panna, 2018-10-26 13:51

Dzień dobry!

Panie Kulik kobiety i matki zrobią wszystko aby na Pana nie głosować. Angażujemy i mobilizujemy wszystkie zadowolone z p. Kotowskiego matki i zapraszamy na wybory. Jest nas naprawdę bardzo dużo. Nauczyciele zdecydowanie popierają obecną ekipę na czele z p. Kotowskim, nie chcą  zmiany w oświacie, nie chcą aby do szkół wchodzili zboczeńcy-pederaści i pod płaszczykiem "tolerancji" deprawowali nasze dzieci, twierdząc, że "miłość homoseksualna"  (czyt. doodbytnicza) jest OK. Liczymy, że podobnie jak w komunikacji miejskiej, nie ma Pan nic do powiedzenia, również  w oświacie może pan tylko namieszać bezproduktywnie, doprowadzając naszą oświatę do ruiny i patologii. Pan KOTOWSKI na prezydenta.

Wszystkich mieszkańców Ostrołęki zachęcam do udziału w wyborach. Jesteście najukochańsi, najmilejsi, najzacniejsi i najinteligentniejsi. Zasługujecie na więcej niż rządy byłego SLD-owca, (który przechrzcił się na "bezpartyjnego"). Razem możemy góry przenosić. Kocham bezgranicznie nasze piękne miasto i jestem członkiem Prawa i Sprawiedliwości. Nie możemy oddać Ostrołęki lewakom, lewicowcom, KODorastom, peeselowcom, pederastom, bolszewikom, POlszewikom, skurczybykom... Głos Kobiet ma moc. Wszyscy na wybory, aby tego nie przegrać, tak nam niewiele brakuje. My, kobiety ostrołęczanki, 4 listopada stawiamy znak X przed nazwiskiem JANUSZ KOTOWSKI. Życzę wszystkim mieszkańcom miłego dnia i smacznego obiadku...
Wkurzony, 2018-10-26 13:52
PONAD 30 UKRAINCOW DOSTAŁO SIĘ W POLSCE DO SEJMIKÓW WOJEWÓDZKICH,JESLI KULIK MA POCHODZENIE UKRAIŃSKIE, NIE MOŻE WYGRAĆ, BO IM WIĘCEJ UKRAINCOW W POLSCE TYM GORZEJ!!!!!
mamuśka, 2018-10-26 13:54
Kochana głosuj na swojego kandydata jak jesteś zadowolona. Pani zwróciła się do niezadowolonych matek. Ten apel jest skierowany do tej grupy kobiet.
bezpartyjny mieszkaniec, 2018-10-26 13:58
Ten się śmieje kto się śmieje ostatni. Bezpartyjni mieszkańcy nie chcą utrzymywać partii PO PIS. Wszyscy równe szanse nie tylko Ci z legitymacjami partyjnymi.
Gość, 2018-10-26 13:59
Wlasnie obraziles większość mlodych z kredytami, ktorzy nie dostali nic od rodzicow a na wszystko pracują sami.. Brawo. Ale wiesz co, dla mnie to oznaka za***stej zaradnosci - dążyć do czegoś samemu, niz wszystko dostać za nic.
Gość, 2018-10-26 14:03
Obecna koalicja jest slaba (26 do 24), więc jeśli chce po następnych wyborach rządzić to musi liczyć się z PiS. Z bezpartyjnymi nie będzie się liczyć.
Anna - Kurpiowska Panna, 2018-10-26 14:04

Najmilsi!

Pod rozwagę dla Was, do przemyślenia. Dzisiaj do Ostrołęki przyjeżdża po raz kolejny premier Mateusz Morawiecki. Jak myślicie, czy w razie wygranej (w co nie wierzę)  Ł. Kulika, rząd centralny z premierem Morawieckim będzie tak hojny  dla Ostrołęcki jak  w przypadku wygranej J. KOTOWSKIEGO? Odpowiedzcie sobie sami...

Pozdrawiam...
Bezpartyjny mieszkaniec, 2018-10-26 14:05
Co brakuje Ci twórczości, że podkradłaś apel zrozpaczonej matki. Straciłaś wenę? Nie możesz spać? Napij się melisy, ewentualnie wizyta u lekarza i antydepresanty może Ci ulży. W szkołach rewolucji nie będzie, nad tym kontrole ma ministerstwo oświaty i kuratorium mu podlegające. Po prostu żadnej polityki i spędów na wiece partyjne już nie będzie, a uczniowie i nauczyciele skupią się na edukacji. Nauczyciele zaczną nauczać i przestaną bawić się w polityków.

Proszę szukaj sobie nowej pracy, bardziej ambitnej.
Do oszusta z PIS, 2018-10-26 14:09
PIS przyjął setki tysięcy Ukraińców dał im prawa wyborcze, dał 500+, dał emerytury
Pan KULIK miał pradziadka Białorusina dla ścisłości, a te tereny należały do Polski. Mogli zostać w Rosji, a wybrali Polskę.
Głupio Ci. Kłamstwo ma krótkie nogi, a wystarczyło sprawdzić. Nie ma żadnych tajemnic.
Pamiętliwy, 2018-10-26 14:10
Wałęsę na prezydenta wystawili bracia Kaczyńscy. To był pierwszy, najważniejszy punkt programu politycznego "Porozumienia Centrum" czyli poprzednika PiS. Dzięki temu wybili się w polityce, bo wcześniej byli mało znaczącymi działaczami.
Dlatego nie "kupię" niczego co "pochodzi" od Jarosława Kaczyńskiego i PiSu.
żegnam PIS, 2018-10-26 14:12
Po co tu Morawiecki? aby powiedzieć mieszkańcom
że jak „ludzie będą zapier... za miskę ryżu, to odbudują gospodarkę"

No i przypomnieć, że Wam się należy, ale to już wszyscy "debile" wiedzą.
xxx, 2018-10-26 14:15
Kochany za rok są wybory. Jak PIS przegra to następny etap delegalizacja partii.
Gość, 2018-10-26 14:26
Pan Kulik wygra i będzie wszystko dobrze  !!!
wyborca, 2018-10-26 14:36
Kotowski niech idzie słuzyć księdzu a nie do Ratusza  KULIK NA PREZYDENTA OSTROŁĘKI  moze wtenczas Ostrołęka odetchnie
Wyborca II, 2018-10-26 14:37
trzeba mieć sieczkę a nie rozum zeby głosować na kotowskiego
Wyborca II, 2018-10-26 14:41
Do Gość  Gosciu nie masz zajęcia tylko bredzisz wez sie do roboty pajacu jeden
Wyborca II, 2018-10-26 14:44
Do Ewelina a gówno może cie obchodzić ile ma zon zajmij się soba ile masz chłopów To jest jego prywatne zycie i nie właż mu do łózka  chyba że chcesz
pies, 2018-10-26 14:44
ale wam Pisowcom suweren pogonił KOTA.
Wyborca II, 2018-10-26 14:47
Ostrołęko  nie pozwól aby dalej  rządził nami  KLER  
Bolek, 2018-10-26 14:47
Do gość, nie bede tego pytania zadawal Panu Kulikowi ponieważ on nie musi się martwić o głosy mieszkańców co wynika chociażby z sondażu zamieszczonego na tej stronie.
Gość, 2018-10-26 14:55
Struzik to powinien byc rozliczony i wywalony kto na niego glosuje to ma kuku
Gość, 2018-10-26 15:00
Kłamcą to jesteś ty. Nikt ukraińcom nie dał emerytur.
Gość, 2018-10-26 15:31
Ja pierdziele... No tak, nie ma dobrych argumentów to trzeba się życia osobistego łapać.
Rozumiem, że prezydentem miasta moze być tylko osoba, ktora co niedziela leży krzyżem pod ołtarzem, nie wie co to seks przedmałżeński i nie je miesa w piątki. Brawo!

Spójrz na Słupsk, zobacz jakie mieli inwestycje i jakiego mieli świetnego prezydenta. I prezydent był innek orientacji, ale był takim cudownym człowiekiem. Zobacz co robil dla mieszkańców i jak walczył o prawa zwierząt.
Gość, 2018-10-26 15:34
SondĄ, chodzĄ, pitolĄ...

Zapamiętaj.
Gość, 2018-10-26 15:35
Ok. W sumie będzie do publicznej wiadomości podane ilu jest wyborców. Będzie można samemu porównać.
łoś, 2018-10-26 15:47
no własnie trzeba umieć kalkulowac i analizować a jak widac z tym słabo u ciebie.  PIS 34% a reszta blisko 50%. PIS praktycznie nie ma szans na rzadyenie po kolejnych wyborach, potrzebował by grubo ponad 40%. Obecne rządy zawdzięcza tylko temu że lewicy zabrakło 40 tys głosów i nie weszli do sejmu - blisko 8% głosów poszło na PIS. To z pewnościa sie już nie wydarzy. PIS nie ma żadnych szans na wygranie uczciwych wyborów. ytnie czy wybory beda ucziciwe i czy w ogóle beda .
Adams, 2018-10-26 15:51
ROSAK
ROSAKOWA
BRALSKI
JUCHNIEWICZ
STACHACZ
MACIAK
BARTK OWSKI
PAWELCZYK
PRUSACZYK
STAŃCZYK (w najmniejszym stopniu)
CZARTORYSKI
OSTRADA

to są powody dla których NIE zagłosuję na Kotowskiego
Gość, 2018-10-26 15:51
Na razie to PiS ma czwartą wygraną w wyborach. Jakoś PO cztery razy przegrało i nie było delegalizacji partii.
carlo, 2018-10-26 15:59
z wyglądu i postury na ciecia pasuje lepiej Kotowski
Hdhrj, 2018-10-26 16:02
Premier dziś przyjeżdża  a ti nic
Czeslaw, 2018-10-26 16:03
Chyba jemu
Ja, 2018-10-26 16:06
No właśnie słyszałem że ma przyjechać jakiś morawiecki ratować jakieś sierotki z ratusza.
Tylko nie bardzo wiem kto to....
To jakiś kolega z seminarium ???
De.bil mieszkaniec, 2018-10-26 16:07
Jak tam panie prezydent trzyma się w UM Bojarski od de.bili mieszkańców?  Jak tam dochodzenie dyscyplinarne?  
Ale ubaw, 2018-10-26 16:11
" Łubu dubu, łubu dubu, niech żyje nam prezes naszego klubu. Niech żyje nam!
To śpiewałem ja – Januszek.
To jeszcze raz ja - Januszek...
....prezesie ratuj, przyślij posiłki bo murzyny mnie biją.
Łubu dubu, .............................................Niech żyje nam! "
adwokat, 2018-10-26 16:12
To plagiat pojęcie z zakresu prawa autorskiego oznaczające skopiowanie cudzej twórczości (lub jej części) wraz z przypisaniem sobie prawa do autorstwa poprzez ukrycie pochodzenia splagiatowanego utworu.

Nie ładnie kraść.
Wkurzony, 2018-10-26 16:15
DO GOŚĆ 15.31 WOLĘ PREZYDENTA NIEUDACZNIKA, NIŻ SUPER PREZYDENTA PEDALA!!!!!
zygyzygy, 2018-10-26 16:28
Czym się różni wyborca Kotowskiego od wyborcy Kulika?
------------------------------
Wyborca Kotowskiego wierzy, że coś się zmieni.
Wyborca Kulika wie, że coś się zmieni.
Gość, 2018-10-26 16:37
NIe było jeszcze wyboru MARSZAŁKA  SEJMIKU MAZOWIECKIEGO!!!
zatkało kakao, 2018-10-26 16:47
ZUS w odpowiedzi na zadane pytanie przez portal zaznacza, że praca podjęta przez Ukraińca nawet na krótki czas, ale w legalny sposób, zapewnia możliwość pobierania emerytury w wysokości 1000 zł brutto. Jedyny warunek wypłacenia świadczenia - emeryt mieszka w Polsce na stałe.
Jeśli informacja się potwierdzi to ... grubo (po ukraińsku "bohato")... Na dziś to ok. 2 milionów emerytur... - tak sprawę skomentował Paweł Kukiz na swoim profilu na Facebooku.
mieszkaniec, 2018-10-26 16:49
Sondaże sondażami, a wszyscy do wyborów, bo PIS ściga kogo tylko może. Chcecie zmian to głosować, aby nie zaniemówić 5.11, że Kotowski i PIS będzie rządził kolejne 5 lat.
Gość, 2018-10-26 17:04
No tak. Zwracam honor. Tak czy inaczej będzie to ktoś z PO/PSL. Tak twierdzą media i tak twierdzą przedstawiciele tych partii, a mają o 1 mandat więcej niż PiS
Gość, 2018-10-26 17:17
Pani dzieci w szkole powinny zdobywać wiedzę na wysokim poziomie. Modlić powinny się poza szkołą np. w domu i kościele jeśli do niego chodzą. Kulik prawdopodobnie skończy skończy z tą ciągłą celebrą kościelną przy lada okazji. Będzie coś dla normalnych, którzy normalnie żyć chcą i wypoczywać.
Gość, 2018-10-26 17:20
Myślisz, że ostrołęccy ,,debile,, tak głosować będą?
Gość, 2018-10-26 17:24
Pisowski trollu wstawiając wszędzie  gdzie tylko można ten wpis uważasz, że zniechęcisz do Kulika nauczycieli. Już za tydzień przekonasz się jak bardzo się myliłeś.
Gość, 2018-10-26 17:58
Prezydent Słupska nie ukrywał prawdy o sobie. Co jest takiego niestosownego w pytaniu Czy Pan Łukasz ma pierwszą żonę, druga czy trzecia ? Jak to jest, bo unika tematu. A historia, którą usłyszałam od sąsiadki zmroziła krew w żyłach. Pierwsza żona wie coś ba temat tego kandydata. Czy to prawda ?!
xyz, 2018-10-26 19:28
.
No i nie posłuchałeś ojca.
.
xyz, 2018-10-26 19:39
.
Nie bój się, i tak nikt cię nie chce.
.
carlo, 2018-10-26 21:43
Bardzo Cię popieram i głosuje na Kulika
taa, 2018-10-26 22:24
Co się zmieni? To, że prezydent będzie się chował przed mieszkańcami i komunikował się za pomocą filmików w internecie?
akk, 2018-10-26 22:56
Polacy to przekorny naród i nie lubi jak się Go straszy. Więc już sobie możecie to straszenie podarować, my się już nie boimy...
Anna - Kurpiowska Panna, 2018-10-26 23:15

Do Bezpartyjny mieszkaniec, 14:05

Dobry wieczór!

Cyt. "@~Anna - Kurpiowska Panna Co brakuje Ci twórczości, że podkradłaś apel zrozpaczonej matki. Straciłaś wenę? Nie możesz spać? Napij się melisy, ewentualnie wizyta u lekarza i antydepresanty może Ci ulży.
(...) Proszę szukaj sobie nowej pracy, bardziej ambitnej".

Miły panie! Z przykrością muszę przyznać Ci rację: niestety, ostatnio tracę wenę twórczą - powtarzam się, przynudzam, piszę dłużyzny bez polotu, dowcipu,  ni cienia fantazji... Ech, matuchno droga - to chyba wina tej jesiennej pory. Zawsze o tej porze roku tak mam, że nachodzi mnie nieznośna chandra i głupie myśli. Melisa, mój panie, już na mnie nie działa. Przez cały dzień wypiłam jej chyba pełne wiadro a ukojenia zmysłów - żadnego. Antydepresanty? Nie bądź naiwny. Dobre są, ale nie w moim, klinicznym przypadku. To za daleko już zaszło. Muszę znaleźć sobie lepsze remedium na jesienną chandrę.
Co do pracy, to nie mam zamiaru jej zmieniać: jest lekka, łatwa i przyjemna, a na dodatek, dobrze płatna. Czegóż, ach czegóż, chcieć więcej?

Pozdrawiam... Życzę dobrej nocy...
Anna - Kurpiowska Panna, 2018-10-26 23:20

Do~adwokat, 16:12

Dobry wieczór!

Cyt. "@~Anna - Kurpiowska Panna. Nieładnie kraść".

Wybacz, mopanie - jestem kleptomanką - poprawę się...

Pozdrawiam.. Życzę spokojnej nocy i smacznych snów...

Daro, 2018-10-26 23:26
Dokładnie, niech Kotowski im podziękuje za przegraną.
Gość, 2018-10-27 01:01
Tylko, że pan Kulik dostał wszystko od rodziców. Mieszkanie, samochód, na dodatek całe życie pracuje u nich, czyli nic nie robi. I do tego ma 158 tys długu, kredytu konsumpcyjnego.... I ktoś taki ma zarządzać naszym miastem ? Sorry ja odpadam... Kotowskiego poparł Premier Morawiecki a Kulika kto Popiera ? ... Kleczkowski ..... rzeczywiście widzę u kulika sam rozwój dla naszego miasta....... Ludzie ruszcie głowami , jeżeli nasze miasto się ma rozwijać to Kotowski jest jedyną szansą...
Gość, 2018-10-27 01:06
Oczywiście Kulik podpisze kontrakt z mamą swojego kolegi, która ma kilka restauracji i klejenie pierogów i oni będą dostarczać do szkół swoje wyroby. Każdy kto zorientowany to wie, nawet ten kolega był na listach wyborczych na radnego. I już wychodzą machlojki........
kkkkk, 2018-10-27 06:47
jesli ty jestes bezpartyjnym to ja jestem ksiedzem jestes dupkem zydoskej komuny
Gość, 2018-10-27 07:53
A co ciebie obchodzi życie prywatne innych!!!. Pilnuj chłopie swojego i nie wp.......j się w inne,
Gość, 2018-10-27 08:04
To czy wygra Kotowski czy kulka to i tak będzie jak było tylko coś innego będę pokazywali w Ostrołęce prezent.
Gość, 2018-10-27 09:35
Jestem za Kotowskim.Mam dwójkę dzieci i wartości religijne są dla mnie ważniejsze ,niż wartości ,które propaguje Kulik-nie chce demoralizacji dzieci w szkole pod płaszczykiem „tolerancji”.Wole Kotowskiego.Kulik to amator bez własnego zdania ,który nie potrafi zadbać nawet o „ własne podwórko i o własną rodzine”.Jak nie daj Boże wygra Kulik,to wcześniej niż myślicie będziecie se w brodę pluc i wspominać ,ze przy Kotowskim wcale nie było tak zle.Ludzie -pomyślcie odrobine,bo chyba nie wszyscy jesteście tepakami i łykacie puste obietnice Kulika,który podejrzewam sam nie wie o czym gada
Gość, 2018-10-27 09:39
A efekt będzie taki, że odcięci od rządowej pomocy, wszyscy "umrzemy z głodu", tylko Ci z PiSu później :D
OPUS DEI, 2018-10-27 09:54
Nas jest pięcioro, chrześcijanie, należymy do OPUS DIE, w Ostrołęce nie słuchacie głosu papieża Franciszka, robicie bliźnim krzywdę, przywileje i bogactw, zastąpiło wasza wiarę w prawdziwego Boga.  Zagłosujemy na KULIKA, gdyż ludzie cierpią i wołają o pomoc. Bóg dał nam wolną wolę i nakazał kochać bliźnich. Tej miłości nie ma w Ostrołęce.
PIS fan, 2018-10-27 09:57
Roz...dolić ten układ w Ostrołęce. Oni z PIS nic nie mają wspólnego. Jak prezes się dowie prawdy to Ziobro ich rozliczy.
czytelnik, 2018-10-27 12:43
Czytając  śmieszne komentarże pisane przez śmiesznych ludzi  chyba tylko  dla jaj że Kotowski prezydentem Ostrołęki to rzeczywiście można boki zrywać, ale żeby to było tylko smieszne ale to jest wręcz tragiczne ,bo tu mozna sie  śmiac tylko  ale przez łzy.
Gość, 2018-10-27 12:54
Wojtuś vel panna twoje dni  w urzędzie są policzone, głosuję na Pana Kulika
zzz, 2018-10-27 13:18
Jak tak chętnie chcesz głosować na Pana Kulika jako kobieta i matka to może zapytaj się byłej żony jakim był mężem. Nie będziesz taka radosna.  
123, 2018-10-27 13:41
Kulik Kulikiem, ale trzeba pamiętać że on przyjdzie ze swoją świtą. A jakie może mieć zaplecze polityczne osoba, która przez kilka (naście?) lat była związana z SLD?
Rrr, 2018-10-27 14:10
Przecież Kulik to SLD.  W związku z tym,  że SLD nie ma w rządzie musiał zmienić nazwę, no bo jak by to wyglądało...
Rrr, 2018-10-27 14:17
Tak, zamiast religii będziemy mieć kolorowy piątek. W szkole będą nam wychowywać zwierzęta.
Gość, 2018-10-27 14:45
Kaszanka i juz
Gość, 2018-10-27 17:18
Do tego wykazu dodać jeszcze trzeba Panią  dyr. i jej zastępcę, Wydziału Gospodarki Komunalnej.
Gość, 2018-10-27 18:36
Tylko Kulik dość już tego smrodu w Ostrołęce z oczyszczalni i braku MZK na dojazd do pracy z Sienkiewicza na dworzec pkp bez przesiadek , dlaczego to się nazywa komunikacja miejska skoro w mieście dłużej i z przesiadkami trzeba jechać, a krwiodawcy i tak mieli za darmo
mieszkaniec, 2018-10-27 18:53
Panie Kotowski- Gdyby były wybory za dwa tygodnie to obiecał by Pan metro i tramwaje w Ostrołęce , a może podwyżki dla pracowników ratusza , nauczycieli , pracowników spółek miejskich, likwidację Straży Miejskiej.  
..., 2018-10-27 21:05
Chce aby ludzie z ludzimi sie kochali anie tylko rano i w niedziele do kosciola i obgadywania trzeba sie kochac dobze ze piatki teczowe beda w miescie brak parad miejszosci sexualnych mam nadzieje ze to sie juz zmieni za tydzien dosc PiS i kosciola glosuje za nowoczesnoscia i mam nadzieje ze nie bedzie koalicji z pisem hcemy obcych w miescie glosujmy za panem kulikem chcemy zmiany chcemy zmiany i wolnosci i czekamy na pierwszym paradeeeee przez Ostrołęke
Nauczyciel, 2018-10-27 21:42
Już dawno nie, tak jak już dawno Kotowski nie jest katechetą
Maj, 2018-10-27 21:43
Bo jesteś w układzie haha
Obserwator, 2018-10-27 21:44
Bo jesteś w układzie hahaha
emerytka, 2018-10-28 10:06
W TVP podają II tura KOTOWSKI PIS vs KULIK BEZPARTYJNY (ODW) , a telewizja polska nie kłamie.
WRR, 2018-10-28 10:23
Dajcie sobie na luz, na decyzje pana prezydenta, musi się zgodzić rada miasta. Pan KULIK sam nie decyduje. Po co te ataki i brudna kampania, pomówienia i kłamstwa.
wesołek, 2018-10-28 11:12
do mamy >< kup sobie świeżą oliwę i wymień w głowie,,,,olej kujawski po,,maga >< jakie kobiety i matki ???????? >< po,pelina jak ty ,,,,mama
fg , 2018-10-28 18:21
skończą się jedne układy zaczną się drugie i tyle w temacie, kto by nie wygrał będzie robił tak żeby rodzina i znajomi mieli dobrobyt
prawy i sprawiedliwy, 2018-10-28 22:11
brakuje kogoś na tej liście: DOMAŃSKI

Serwis eOstroleka.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.