Kandydaci w Ostrołęce Kandydaci w Powiecie Kandydaci w Gminach

Wybory Samorządowe 2018. Czy będzie debata prezydencka przed drugą turą?

2018-10-29 11:00
Ostrołęckich polityków raz na cztery lata opanowuje mania wyższości, a objawia się to odmową udziału w debatach wyborczych, które mogą przekonać mieszkańców do głosowania na danego kandydata. Co ciekawe, dopada ona liderów po pierwszej turze - cztery lata temu zapadł na nią Janusz Kotowski, w tym roku Łukasz Kulik.

Przed czterema laty Janusz Kotowski spotkał się z Łukaszem Kulikiem dwukrotnie - na debatach zorganizowanych przez Radio Nadzieja i Radio dla Ciebie. Ostatniego dnia kampanii wyborczej miała odbyć się trzecia debata, w studiu Telewizji Polskiej. Nie doszła jednak do skutku, gdyż sztab Janusza Kotowskiego z niej zrezygnował - z powodu "wielu obowiązków ostatniego dnia kampanii wyborczej".

Minęły cztery lata, mamy kolejną kampanię wyborczą, lecz pod kątem debaty jest to kampania... zupełnie dziwaczna. Przed pierwszą turą rozmowę wszystkich pięciu kandydatów zaproponowało Radio Nadzieja, lecz debatę odwołano. Dlaczego? Tego nie wiemy - spotkanie z kandydatami na prezydenta Łomży odbyło się zgodnie z planem, w Ostrołęce nie udało się tego zrobić.

Odbyła się pierwsza tura, w której zwyciężył Łukasz Kulik, który w drugiej turze zmierzy się z Januszem Kotowskim. Media wielokrotnie proponowały już debatę obu kandydatów - najpierw "Tygodnik Ostrołęcki", później "Radio Nadzieja". W obu przypadkach gotowy do rozmowy był Kotowski, z kolei Kulik odmawiał. W minioną sobotę w studiu TVP 3 miało dojść do rozmowy obu panów, lecz Kulik tym razem "nie mógł dotrzeć" do studia. Czyżby dopadło go to, co cztery lata wcześniej Janusza Kotowskiego?

- Dziwi mnie, że kandydaci tak łatwo rezygnują z debaty, która jest dla każdego z nich olbrzymią szansą na pokazanie się dużej części wyborców. Moim zdaniem udział w takiej debacie jest obowiązkiem kandydata, to nie jest medialne przedstawienie, a narzędzie, które pozwala wyborcom dokonanie dobrego wyboru mieszkańcom miasta. Osobiście nie odmówiłbym debaty z kontrkandydatem, choć oczywiście każdy ma prawo mieć swoje zdanie. Z ciekawością obserwuję kampanię przed drugą turą wyborów - komentuje Jakub Frydryk, radny miasta Ostrołęki, który w wyborach na prezydenta miasta uzyskał ponad 18-procentowe poparcie i zajął trzecie miejsce w pierwszej turze.

Do końca kampanii wyborczej został jeszcze tydzień. Czy kandydaci staną do bezpośredniej rozmowy? Tego nie wiemy. Jeżeli jednak tak by się nie stało, to obecna kampania wyborcza przeszłaby do historii jako ta, która toczyła się głównie w internecie. To byłby taki znak czasów, a może kampanii XXI wieku... Na razie Łukasz Kulik, na pytanie naszego reportera czy rozważa bezpośrednią debatę z Januszem Kotowskim (organizowaną np. przez wszystkie lokalne media) odpowiedział "rozważałem". I to chyba jest wystarczająca odpowiedź na to, czy doczekamy się takiej konfrontacji.

Aktualizacja: Jak się dowiedzieliśmy, jutro odbędzie się debata organizowana przez "Radio Nadzieja". Jej początek o godz. 18.00 w Restauracji Diamentowa. Obaj kandydaci zostali zaproszeni, jeden z nich już potwierdził obecność. Transmisję na żywo z przebiegu debaty śledzić będzie można na łamach naszego serwisu.

Komentarze :



Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.

Gość, 2018-10-29 09:11
Hahaha cukor,  i on chce zostać prezydentem. Stanowczo protestuje, nie chce takiego prezydenta. Jedyna słuszna osoba Janusz Kotowsk i!!!
mmmm, 2018-10-29 09:16
Kulik dziwnie się boi. A pytania są bo jakie ona ma poglądy? Np. na: oświatę (szukanie oszczędności??), na inwestycje (kto za nim stoi i czy to prawda że pan MK?? ), jaki jest jego światopogląd (czy np. za nie długo będą w O-ce parady równości zamiast czczenia patriotycznych rocznic??), na problem jednego ronda do dwóch mostów (pomysł JK znamy a Pan Panie Kulik??). Panowie bądźcie odważni i poważni! Stańcie do debaty!! Tego wymagają Ostrołęczanie!!!
Gość, 2018-10-29 09:17
a 4 lata temu cykorem byl Kotowski, głosuję na Kulika
Gość, 2018-10-29 09:19
Dlatego właśnie pierydolę tą 2 turę. Weszło dwóch tchórzy, dziękuję bardzo,mam was w d..ie  i zachęcam mieszkańców,by zostali w domach.
Gość, 2018-10-29 09:20
Na debatę powinien przyjść tylko Kleczkowski, on ma rządzić z tylnego fotela.
Gość, 2018-10-29 09:21
Wybrałeś w 1996, 2000, 2014 więc wybierz i teraz. Wtedy Kotowskiego też nazywaleś cykorem? Olewał  debaty wilk razy kilka. Dzisiaj olali i slusznie, wilka. Czy tam kotka. Szczegół mało istotny.
Gość, 2018-10-29 09:21
Zrobi debatę z blondyną na kanapie przy dźwiękach disco polo. Ona będzie witać, on będzie pozdrawiał.
Gość, 2018-10-29 09:21
Do czego potrzebna ta debata ,powielanie przechwałek i ataki na przeciwnika . Kulik jest politykiem niedoświadczonym ,nie ma zaplecza i nic nie załatwi , nie wpuszczą go na salony ot i wszystko . A roboty i potrzeb sporo realnie tylko Kotowski , ale nie ciągnijcie tej bzdury z elektrownią . Niech Czartoryski i Mamontow gadają bo to ich  dziecko gadane
Powtarzam Panie Prezydencie  ma Pan miernych doradców  błąd  tego Pańskiego geniusza kiedyś Dąbkowski zwolnił za
tak ogólnie całokształt i chyba miał racje
Gość, 2018-10-29 09:22
Panie Łukaszu weź się pan do pracy bo przegrasz, ja sama zastanawiam się, choć poprzednio głosowałam na Pana, zapewne nie pójdę na wybory bo kotowskiego nie chcę
Edzia, 2018-10-29 09:26
Cztery lata temu Panie niedoinformowany  Pan Kotowski wziął udział w aż trzech debatach z pseudokandydantem Kulikiem.W ostatniej -na dzień przed wyborami nie wziął udziału,bo zatrzymały Go ważne służbowe obowiązki -to na dzień przed wyborami chyba nie dziwi?
Gość, 2018-10-29 09:30
W 2014  prezydent Kotowski odbył 3 debaty w tym 2 (w RDC I Radio Nadzieja) w których uczestniczył Kulik. Są zdjęcia i nagrania z tych debat, więc nie kłam i nie oszukuj ludzi trollu. Odmówił 1 w ostatnim dniu kampanii, może i tym razem Kulik obudzi się 3 listopada i będzie chciał debatować, a wtedy to cmokać się tylko w pompkę, mieszkańcy chcą znać jego poglądy wcześniej a nie za 5 dwunasta
Olek, 2018-10-29 09:36
Kulik ty tchórzu weź się w garść bo robisz wiochę.Jak nie staniesz do debaty to nie zagłosuje na ciebie,nie ma co kupować kota w worku.Mamy już kota jednego i ten chyba lepszy ,niż ten w worku .zaskoczyl mnie pan bo myślałem ze odbędzie się ta debata i czekałam na nią ,po to żeby być pewnym na kogo zagłosować .Nie daje mi pan wyboru -zagłosuje na Kotowskiego albo na nikogo
Egon, 2018-10-29 09:39
I bardzo dobrze Kotek w 2014 roku też z dwóch debat zrezygnował z Łukaszem, brawo Łukasz jesteś moim Prezydentem
Gość, 2018-10-29 09:45
i mojim prezydętę tesz
Jaro, 2018-10-29 09:47
Pan Łukasz widocznie nie nadaje się nawet do publicznej różowy ,to jak on ma rządzić miastem?Dobrze ze wyszło szydło z worka teraz ,a nie później .To mielibyśmy prezydenta?(celowo z małej litery)Słyszałem od znajomego ,który był świadkiem rozmowy ,ze kulikowe towarzystwo jest już tak pewne wygranej,ze już ustalają znajomych i rodzine na etaty.
Gość, 2018-10-29 09:51
w 2006 roku Kotowski z panem Załuską w TVP na debatę też nie przyszedł ,a teraz tak zapałał chęcią do debaty, hipokryzja i obłuda  w wykonaniu niedoszłego księża.................................!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gość, 2018-10-29 09:51
parady mogą być i te i te. Nie widzę problemu! Wolny kraj, jeszcze demokratyczny i pokojowo demonstrować prawo ma każdy obywatel. A uczestnictwa w jednej czy drugiej paradzie nie ma obowiązku.
Gość, 2018-10-29 09:52
w 2006 roku Kotowski z panem Załuską w TVP na debatę też nie przyszedł ,a teraz tak zapałał chęcią do debaty, hipokryzja i obłuda  w wykonaniu niedoszłego księdza.................................!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jerzy, 2018-10-29 09:52
Kotek odbył w 2014 trzy debaty z Kulikiem ,jedna ostatnia na dzień przed wyborami nie doszła do skutku, bo z ważnych służbowych przyczyn nie mogła się odbyć .Mnie to nie dziwi.Skoro odbyły się trzy publiczne debaty ,to wyglada na to ,ze rzeczywiście ta niedoszła czwarta nie odbyła się z jakiegoś ważnego powodu-nie było to na pewno chowanie głowy w piasek ,tak ja to robi Kulik
Mieszkaniec, 2018-10-29 09:55
Jak można zaglosować na Kulika, kandydata który nie potrafi przedstawić swoich poglądów i planów na miasto publicznie, ja oddam glos na Pana Janusza, wolę prezydenta którego znam. Potem będziecie sobie pluć w brode całą kadencje Kulika który nie dostanie złamanego grosza od rządu i na swoje inwestycje których nikt nie zna
Gość, 2018-10-29 09:59
A pan Jakub ile debat obył i z kim? O ile wiem to ani jednej, a próbuje tu cwaniakowac. By było lepiej może jak nam powie, czy jest w końcu bezpartyjnym pisbisom, czy nie, bo raczej z ostatnich dwóch postów i tym samym temacie wynika zupełnie coś innego. PiS bis jak ch!!!
Baz, 2018-10-29 10:00
Kulik właśnie stracił mój głos. Czyli na drugą turę na 99% nie pójdę. Szkoda że po raz kolejny nie mamy sensownych kandydatów na prezydenta. W drugiej turze miałem z dwojga złego głosować na Kulika, ale nie po czymś takim.
Jurej, 2018-10-29 10:01
Kotowski wygraj to,bo ten Kulik zajzwyczaniej mnie wkurzył .Kulik gdzie jesteś i dlaczego ignorujesz wyborców ,którzy chcą posłuchać na żywo co masz do powiedzenia.Czy tak samo będziesz nas ignorował po wyborach ,jeśli jakim cudem nie daj Boże uda ci się wygrać?Jesli nie masz nic do powiedzenia to siedź przed fb i pisz to co karze Kleczkowski,to nie fair .Chowacie się przed ludźmi,przed Kotem ,przecież on cię nie ugryzie.Dno dno dno totalne dno.Nawet nie przyznaje się od tego momentu do znajomych ze na ciebie zagłosowałem w pierwszej turze.Mam nadzieje ze pozostanie ci chodzenie z klekotem z kijem po mieście.Smieszni jesteście obydwaj
Gość, 2018-10-29 10:03
ale jakich postów? z tego co widzę na facebook.com/BezpartyjneMiasto to ostatnie dwa posty dotyczą pomocy chorym ostrołęczanom więc o jakie posty ci chodzi? a jak nie było debaty to jakie miał odbyć? wyraza swoje zdanie że jakby była to by poszedł i co ci nie pasuje ??
Gość, 2018-10-29 10:05
Dlaczego nie doszło do debaty przed 1 turą? Poczekajmy na odpowiedź.
Q, 2018-10-29 10:06
Pan Fryderyk to już po debacie z Panem kulikiem jest
Rodowity, 2018-10-29 10:07
No właśnie, jaki program wyborczy ma p. Kulik? Bo samo odsunięcie od władzy Kotowskiego to za mało - może i już się znudził, ale tylko ślepy nie widzi, że Oka została praktycznie wszędzie odnowiona. Widać też że ostatnio trochę kasy "sypnięto"  - są co prawda też dziwne inwestycję typu muzeum wyklętych (za duży rozmach), ale rozumiem że to po kluczu pisowskiego programu, ale jeśli będzie także kasa na resztę (a dzieje się sporo) to niech budują i to muzeum. Problemu z mostem "nawet" Kulik nie rozwiąże - ale może się mylę? Może usłyszałbym o pomysłach w debacie.
Gość, 2018-10-29 10:09
A czy panowie mogą zrobić debatę z mieszkańcami? Co mi po debacie w TV jak jest wysokoe prawdopodobieństwo, ze2 ktoś będzie znał pytania?
Poproszę o debatę z mieszkańcami, nawet takiego live'a na facebooku (rozumiem, że brak czasu na organizację w niezależnych mediach) z możliwością zadawania pytań w czasie rzeczywistym.

Każdy mógłby zapytać o co chce :)
Gość, 2018-10-29 10:09
Debata nie Kulikiem tylko Szatankiem i Kleczkowskim. Jak słychać na mieście Pan kandydat nie bardzo wie co chce robić. Dla niego Facebook i urząd prezydenta. Reszta nie ma znaczenia.
Ewa, 2018-10-29 10:12
Od początku wiedziałam ze ten cały Kulik to jakaś totalna ściema i żart .Moja mama na niego zagłosowała ale teraz sama się ocknęła i mówi ze popełniła straszny błąd .Ludzie mam nadzieje ,ze tak samo jak moja mama nie popełniacie tęgi błędu!Wiem ze Kotowski mógł się po prostu znudzić i chce się popatrzeć po prostu na jakieś nowe ,świeże twarze,ale nie jest to dobry moment na zmianę tylko dla zmiany !Nie teraz! Taka sytuacja polityczna ,w której znalazła się teraz Ostroleka zasługuje na kontynuacje pod przywództwem profesjonalisty!Jest nim Kotowski,bo Kulik to wszystko zaprzepaści .Kazdy kto choć trochę orientuje się w polityce wie o czym mówię .Ciemnogrod pewnie nie zrozumie,i to pewno ciemnogród zagłosuje na Kulika.Ale ciemnogród na pewno zorientuje się (jeśli Kulik wygra) o czym mówiłam ,przestrzegałam,bo będzie bolało .Glosuje na Kotowskiego,bo zrobił wiele (mógł więcej ,ale daje mu ostatnią szanse ,bo jestem pewna ze jej nie zmarnuje.Takich perspektyw Ostroleka nie miała nigdy!Do boju Janusz,trzymam kciuki
Gość, 2018-10-29 10:15
Dobre. Debata na zaproszenie Radia Nadzieja. I tak słabo. Dlaczego nie w TV Trwam, albo RADIU Maryja? Kulik nie daj się tej prowokacji.!!!
Gość, 2018-10-29 10:15
Najwyższa pora przewietrzyć klikę w ratuszu !
Golo, 2018-10-29 10:16
Kulik podobno sra w gacie jak ktoś z jego” doradcow”chce go jednak namówić na debatę.Serio tak słyszałem.Nirmalnie sraczke ma i cały czas na kiblu siedzi,podobno nawet z łazienki nagrywa filmiki na fb
Mmm, 2018-10-29 10:17
Zgadzamy się.  Tylko chciałbym znać zdanie P. KULIKA?
Gość, 2018-10-29 10:21
Najpierw piszesz, że Twoja mama głosowała na Kulika. Potem piszesz, że wszyscy którzy głosowali na niego to ciemnogród. Nie zapędziłaś się trochę? Mamę obrażać, bo miała swoje zdanie? To smutne...
Nawet jak je zmieniła, to i tak tak o niej myślałaś wcześniej..

Kurde, gdyby moja mama głosowała na kogoś odmiennego to nigdy bym jej nie obraziła z ogromnego szacunku.

Mimo wszystko pozdrawiam...
Gość, 2018-10-29 10:22
Kotowski nawet komentarze imienne usuwa na FB i niewygodnych komentatorów. I to się nazywa chęć kontaktu z obywatelem? Niech sobie w dupę wsadzi tchórz. Kulik jest otwarty na wszystkich mediach społecznościowych dla każdego, nikogo i niczego nie usuwa. Ma prawo, wręcz obowiązek olać już sobie chore dysputy z Kotowskim.
Gość, 2018-10-29 10:28
Na eo gościu. Debata srata, za chwilę radio nadzieja i debata srata, sratatatata. Co mnie obchodzi jakaś  tam fbucza stronka.
Gośka, 2018-10-29 10:29
Wirtualny kandydat, wirtualny program, wirtualne poparcie. Realna kaska misiu kaska. Już dzieli i rządzi a jeszcze druga tura przed nim. Zawiodłam się Panie Łukaszu. 3 głosy mojej rodziny stracone.
Gość, 2018-10-29 10:30
Poszukaj sobie. Dla chcącego nic trudnego. Ja znam.
Gość, 2018-10-29 10:31
Po co debaty z katolikiami chcemy zmiany i musi byc bo ludzie zapomnieli o milosci a tylko do kosciola lataja pora to zmienic i wyprowadzic zmiane ta zmiany jest kulik moi znajomi glosuja aby na dzień woiosny byla juz pierwsza parada przez miasto ludzie ogarnijcie sie i sie wszyscy ze soba kochajcie
Gość, 2018-10-29 10:38
A co ma Frydryk wspólnego z portalem eo?
Alojzy, 2018-10-29 11:07
Dajcie juz spokoj z ta cala debata obsr*ncy. Prowadzicie agresywna kampanie przeciwko Kulikowi a nie dla dobra miasta. Wszyscy ludzie to widza i smieja sie z was. Przybiliście się gwoździem do koryta!
normalny, 2018-10-29 11:07
Pan Kotowski wygra te wybory , bo i ten wybór jest tylko jeden ale prosba na przyszłość zmień tych doradców
juz kiedyś Panu gratulowałem ,ale sztab do du.........y
łoś, 2018-10-29 11:17
Jaki sens ma debata z kłamcą, który obieca jak zwykle wszystko wszystkim, bedzie opowiadać dyrdymały o swoich dokonaniach itp.  Jak dyskutowac na argumenty z populista który bez wahania wypowie każde kłamstwo i każda obietnice? I po co?
Gość, 2018-10-29 11:18
Nawet jeśli taki jest Łukasz to i tak powinna się ta debata odbyć.
PM, 2018-10-29 11:21
W pierwszej turze głosowałem na Pana Kulika ale teraz patrząc na to co się wydarzyło jakie konkretne rozwiązania dla Ostrołęki proponuje Pan Kotowski mój głos trafi do niego i będę przekonywał inne osoby żeby głosowały właśnie na niego.  
skorpion, 2018-10-29 11:45
To nie jest koncert życzeń
Skorpion, 2018-10-29 11:51
Jeżeli nie pojdziesz na wybory zrobisz najgłupszą rzecz w swoim zyciu zapewne wiesz ,że kazdy głos sie liczy TWOJ też ,chcesz żeby dalej tak było ,czy  zeby sie coś zmieniło. POMYSL i idz zagłosuj
Gość, 2018-10-29 11:54
narazie kotowski wskazuje na projekty które sa uzależnione od decyzji władz państwa lub spolek budujących elektrownie a jak będzie kulik to tego nie zrobią? to dla kogo wstyd? jeżeli chodzi o estakadę to przemyślenia po 12 latach, gratuluje refleksu
Skorpion, 2018-10-29 11:55
          Do  Baz  Nie szalej ochłon pomyśl trochę i idz na wybory ,Czy to aż takie ważne ta debata chyba nie. Chyba chcesz żeby w tym zascianku cos sie zmieniło, masz ochotę zeby kler dalej TOBA rzadził ,jeżeli tak to twoja wola , ale moja nie
Janusz L., 2018-10-29 12:11
Ludzie ile można się nabierać mate bajki co to w Ostrołęce nie powstanie. Kotowski rządzi 12 lat co zrobił dla Miasta. Realnie trzeba spojrzeć na te rzekomo wielkie dokonania. Czas najwyższy na zmiany.
Dojna zmiana , 2018-10-29 12:38
Kwiii! Kwiii! Nie zabierajcie nam koryta! Tylko Kotowski może nas uratować. Kwiiii!
Tolek, 2018-10-29 12:44
Ślepy jesteś czy co?Tyle co Kotowski zrobił dla Ostrołęki ,to tylko taki ślepiec jak ty nie zauważy .Moglabym wymieniać i wymieniać ile dobrych rzeczy u nas właśnie powstało.Wam chyba za dobrze jest.Nawet gdyby za Kotowskiego wybudowali planetarium czy oceanarium ,to powiedzielibyście ,ze nic nie zrobił.Slepaki jedne za dobrze wam,wypierdzielac z Ostrołęki do Przasnysza ,jak tu nic nie ma!Ta wasza „zmiana”to wam czkawką jedynie może odbić.Tylko półgłówki głosują za Kulikiem.Ludzie pomyślunku trochę .Kulik da wam dobrobyt.Wlaczcie myślenie ,to nie boli.
bezpartyjny, 2018-10-29 12:47
Szkoda czasu na debaty, będzie postanowienie poprawy i obiecanki.  Te postanowienie poprawy to ja znam. Jakbym słyszał swojego sąsiada pijaka zagorzałego zwolennika PIS, jak zleje starą, aż trafia do szpitala i wraca z obdukcją oraz adwokatem, to następuje błyskawiczna poprawa i noszenie na rekach, a za 3-4 miesiące znów wóda, kolesie i stara w szpitalu, obdukcja, adwokat, postanowienie poprawy i pod rękę do kościoła. Ile można? 3 szanse, 12 lat i kolejne obiecanie poprawy, aż do wygranej, potem kolesie, układy i do następnych wyborów.
I bardzo dobrze, 2018-10-29 12:50
A czy pan KOTOWSKI odpowiedział na interpelacje KULIKA w sprawie nagród? nie, do dziś unika
pan KULIK MA racje, wkrótce dowiemy się ile pan KOTOWSKI rozdał tym z układu.

Mikołaj, 2018-10-29 12:52
A my wręcz przeciwnie, mobilizujemy wszystkich, bo niska frekwencja to głos oddany na KOTOWSKIEGO. Nigdy do tego nie dopuścimy, wkrótce nowy rok na placu bema jak za dawnych czasów. Młodzi na wybory pognać katechetów
anty PO PIS, 2018-10-29 12:53
KULIK ma 12 radnych bezpartyjnych czasy PO PIS się skończyły w Ostrołęce. gonić się z miasta.
anty PO PIS, 2018-10-29 12:57
Jak nie pójdziesz to KOTOWSKI wygra, prawdopodobnie meldują na siłę ludzi z innych gmin. Wszyscy na wybory musi być nas więcej, bo ludzie z innych gmin wybiorą nam znów KOTOWSKIEGO. Wszyscy na KULIKA jak w ŁODZI 70 do 30. Jeszcze parę dni, nawet elektorat Kotowskiego pęka, bo nikt z tym układem nie chce mieć nic wspólnego, każdy się odcina.  
bezpartyjny, 2018-10-29 12:58
KULIK chciał debaty w TVN, a nie w PIS mediach.
Gość, 2018-10-29 12:59
Osoba podpisująca się "Tolek" (r. męski) pisze dalej "mogłabym" (r. żeński). Czy to się wzajemnie nie wyklucza?
Już nawet nie ukrywacie, że non stop komentuje jedna i ta sama osoba... Widać i po braku interpunkcji, polskich znaków, wszędzie ta sama składnia. Nawet nie wiem jak to skomentować.
bezpartyjny, 2018-10-29 13:00
Nic nie ustalają, chcą tylko pogonić tych nierobów z układu ostrołęckiego na stanowiskach, którzy męczą pracowników, urzędników czy nauczycieli. Wszyscy nas popierają, będą głosować na KULIKA. Beton pękł, trzeba go skruszyć.
bezpartyjny, 2018-10-29 13:02
Nie mógł stracić, bo nigdy nie miał. Skoro masz głosować na Janusza to zostań w domu.
mama, 2018-10-29 13:05
Panie Kulik kobiety i matki będą na pana głosować. Angażujemy i mobilizujemy wszystkie niezadowolone matki i zapraszamy na wybory. Nauczyciele nas po cichu popierają nie chcą polityki w szkołach i czekają na zmiany w oświacie. Liczymy, że podobnie jak w komunikacji miejskiej również pan pomoże w oświacie i przywróci ład i porządek, normalność w szkołach. Pan KULIK na prezydenta.

Wszystkich mieszkańców Ostrołęki zachęcam do udziału w wyborach, jesteście kochani, zasługujecie na więcej szacunku i zrozumienia, razem możemy wszystko. Kocham nasze miasto i jestem bezpartyjna. Głos Kobiet ma moc. Wszyscy na wybory, aby tego nie przegrać tak nam niewiele brakuje. Życzę wszystkim mieszkańcom miłego dnia.
katolik, 2018-10-29 13:07
Czytałem, że prawdopodobnie pan Kotowski odmówił debaty wszystkim kandydatom w radiu Maryja (do potwierdzenia)
bezpartyjny, 2018-10-29 13:09
Na stronie KULIKA jest, wystarczy trochę chęci, aby poszukać.
anty PO PIS, 2018-10-29 13:10
Bardzo wiele zrobił dla partii, teraz przyszedł czas, aby oni zrobili dla Janusza.
Gosc, 2018-10-29 13:15
Czyźby Pan  Kulik bał się konfrontacji z obecnym prezydentem czy juz myśli że wygraną ma w kieszeni to nie musi się starać. Ja najpewno nie popre takiego człowieka w wyborach.
Mój głos na KULIKA, 2018-10-29 13:15
Zrobią, pani radna Ewa Zebrowska Rosak się zobowiązała wraz z rodnymi z klubu PIS, prezydent musi być bezpartyjny , aby dostać pieniądze od sejmiku mazowieckiego należącego do koalicji KO + PSL + bezpartyjni 27 głosów (PIS zaledwie 24) i bezpartyjnego powiatu, gdyż oni kategorycznie odmawiają współpracy z prezydentem z PIS. Głosuję na KULIKA, on dostanie dotacje prawdopodobnie, których nie udało się nigdy pozyskać aktualnemu prezydentowi miasta.
Gość, 2018-10-29 13:22
popieram kulika czas coś  zmienic
anty PO PIS, 2018-10-29 13:22
Z twojej wypowiedzi widać kogo popierasz od początku. Najlepiej nie idź do wyborów, oddasz przysługę miastu. Panu Kotowskiemu już dziękujemy.
Gość, 2018-10-29 13:26
dajcie spokój juz ztym kotowskim 12 lat rządził i nic  głosujcie na kulika
Gość, 2018-10-29 13:30
janusz chermaszewski obiecuje ze polecimy w kosmos
Ostrołęczanka, 2018-10-29 13:33
Proszę nie wypowiadać się w imieniu kobiet, to nieuczciwe. Rozumiem, że popiera pani jednego z kandydatów i koniecznie chciała się pani podzielić tym z nami, ale proszę nie używać taniej manipulacji.
Gość, 2018-10-29 13:33
ja i moja rodzina głosuje na kulika kotowskiemu podziekujemy
Gość, 2018-10-29 13:35
oczym tu debatować januszowi juz starczy ,znowu obieca ajzk wygra to sie wypnie
Gość, 2018-10-29 13:36
KOTOWSKI
Głosuję na Kotowskiego
Gość, 2018-10-29 13:37
no i Kaszana
tyle w temacie powiem
Gość, 2018-10-29 13:37
kulik to ma trzech radnych chyba a rada 23
Gość, 2018-10-29 13:46
Panie Januszu tylko nie debata na tym portalu, to portal Frydryka. Będa chcieli pana osmieszyć. Debata tak ale gdzie indziej
Gość, 2018-10-29 13:48
Jeśli tak się boi PiS, to będzie się bał napisać wniosek o dotację rządową.
matka, 2018-10-29 13:50
Proszę uważnie czytać apel dotyczy tylko niezadowolonych matek. Przyłączam się. Będę głosowała na pana KULIKa. Koniec z tą wszechobecną polityką i religią w szkołach, prosimy o więcej lekcji matematyki niż religii. My chodzimy rodziną w niedziele do kościoła i to nam wystarcza. Ktoś potrzebuje więcej czasu spędzać w kościele, nie ma problemu kościoły są otwarte dla wszystkich, a dla dzieci z trudnościami w nauce muszą zostawać po lekcjach lub chodzić dodatkowo na korepetycje. Wiara to osobista rzecz każdego Polaka. Szkoła jest od nauczania konkretnych umiejętności.
Gość, 2018-10-29 13:58
To oczywiste ze Kulik obawia sie debaty bo co ma do zaoferowania ? Same pomowienia , plotki z komentarzy na Moja Ostroleka . Bazuje na podburzaniu mieszkancow przeciwko Kotowskiemu . Nie moze nic zaoferowac bo poprostu jego program to patykiem pisane pomysly
Ostrołęczanka, 2018-10-29 13:59
Zgadzam się, że pójście do urn to obowiązek. Starałam się odnaleźć konkrety w planie wyborczym, ale niestety brak takich informacji (polaryzacja: obietnice - z serii 'tak, oczywiście, zrealizuję' i ogólna wizja, niestety, zdecydowanie zbyt ogólna w stosunku do oczekiwań). Wybacz, ale nie wymagam od miasta, żeby układało mi plany na Sylwestra, bardziej zależy mi na mądrych posunięciach w kwestiach strategicznych dla miasta. Sylwester, repertuar kina itd. to gładkie tematy populistyczne i chyba nikt, komu poważnie zależy na rozwoju miasta, nie będzie patrzył na wybór przez pryzmat tak wybitnie błahych obiecanek wyborczych. Miałam nadzieję na tę debatę. Zgadzam się z Panem Frydrykiem, że jest to niezwykle pomocne narzędzie. BTW, co tam masz do katechetów?
Gość, 2018-10-29 14:01
Typowe zachowanie Kulika . Pokazac sie , namieszac ,zniknac i czekaj na rozwoj wypadkow .
Zenujacy czlowiek ...a myslalem zeby zaglosowac na niego , zmienilem zdannie
Ost., 2018-10-29 14:03
Przeczytano ze zrozumieniem, zapewniam o tym. Nie interesuje mnie, czy i ile razy w tygodniu chodzi Pani do koscioła, to Pani osobista sprawa, ale rozumiem, że poczuła Pani potrzebę podzielenia się z nami tą informacją.
Zenon, 2018-10-29 14:09
Ten kulik to fikcja i iluzja ! Ludzie otwórzcie oczy. Jeśli chcecie 5 lat marazmu w mieście to stawiając krzyżyk na karcie do głosowania przy kuliku stawiacie krzyżyk na miejskie inwestycje, rozwój itd. Poza tym że wy pi er do li pół ratusza - co osobiście akurat popieram - to jeden jedyny plus tego pana. Wszędzie ma pozamykane drzwi, nikogo nie zna, nic nie załatwi w żadnym ministerstwie... to nie ma sensu, a co Wam po Sylwestrze na Bema ?!? Sylwester się skończy, vódka odparuje i obudzicie się w trudnej rzeczywistości, którą będzie kształtował kulik - SAM ewentualnie z kleczkowiakiem robiąc sobie selfie na placu Bema... bo już kim był Bem, zapewne nie wiedzą, znają się natomiast na hejcie i manipulacji społeczeństwa. GŁOSUJ NA KOTOWSKIEGO !!!!!! Janusz DZIAŁAJ !!!!!
Gość, 2018-10-29 14:17
Jestem matką niezadowoloną z Tęczowych Piątków. Nie głosuję na Kulika.
Ost., 2018-10-29 14:19
Jeszcze prośba o rozwinięcie wątku komunikacji miejskiej.
Ost., 2018-10-29 14:29
Szkoda, że tak zwani tolerancyjni są tolerancyjni tylko w jedną stronę. Ja widzę problem w tym rażącym braku konsekwencji, czy, jak kto woli, naiwności. Dlatego jestem przeciwna tęczowym piątkom. Nie widzę różnicy między tego typu imprezami zamkniętymi a paradami. Rozumiem, że @Gość jest oczarowany eventami tej maści i gość ma do tego prawo.
Gość, 2018-10-29 14:35
Zenon, piszesz do ludzi o 5-letnim marazmie?? To jak nazwać te 12 lat? To pewnie dla Ciebie odrodzenie Ostrołęki;)) Tu trzeba w końcu zmiany, zrozum to.
Gość, 2018-10-29 14:38
Skąd Ty wiesz co zrobi Kulik? Jasnowidz?

Historia nie raz pokazała, ze nowy prezydent bez doświadczenia w rządzeniu miastem często może więcej niż "weteran" :) niech wygra lepszy, po prostu. Szanuję i jednych i drugich wyborców.
koniec z butą i obłudą, 2018-10-29 14:48
głosuję na Pana Łukasza Kulika to jest nasz Prezydent, koniec z reklamówkami. Łukasz zrób na początki audyt we wszystkich spółkach miast i  wtedy zobaczysz, co się działo z publiczną kasą. Popieram i życzę, że mieszkańcy poczują nareszcie normalność w naszym mieście, a nie jak do tej pory,  bali na każdym kroku.
Ost., 2018-10-29 14:50
Ja mam nadzieję, że do piątku zostaną przedstawione konkrety, bo był to jedynie zarys planu. Umówmy się, jeśli ktoś ma plan na rozwój miasta, który zdecydowanie różni się od planu obecnego, to powinien go w sposób przejrzysty przedstawić mieszkańcom, potencjalnym wyborcom. Nie wiem, dlaczego pan Kulik się na to nie zdecydował i dodatkowo odmawia zaprezentowania się Ostrołęczanom w konfrontacji z prezydentem. Nie przekreślam szans tego kandydata, dla jasności. Uważam, że Ostrołęczanie zasługują na poznanie oferty obu kandydatów i niepokoi mnie, że z jakichś względów przestawienie pełnej oferty stanowi problem.
Ost., 2018-10-29 14:52
Czego się boisz? Chcesz o tym porozmawiać? :) :)))
Ost., 2018-10-29 14:57
Nie jesteś bezpartyjny nawołując do absencji. Przykro mi.
Ost., 2018-10-29 14:59
Dużo w tym racji, @Rodowity.
Monika, 2018-10-29 15:03
Jasio jest najlepszy bo ma największą torbę. W dodatku gruzińską.
Ost., 2018-10-29 15:05
Bycie politykiem/samorządowcem to służba. Mam nadzieję, że wreszcie dojdzie do tej debaty. Rzeczowa dyskusja obu kandydatów naprawdę należy się mieszkańcom Ostrołęki. To dla niej bardzo ważny czas.
Robert Szczerba, 2018-10-29 15:06
Po co debata ?Jest ona zbędna .
Ost., 2018-10-29 15:09
Z takiej odpowiedzi też widać, kogo popierasz od początku. Nie mów innym, co mają robić. Każdy wie to najlepiej. Napisać komuś, że ma nie korzystać z biernego prawa wyborczego i jednocześnie opowiadać się za demokracją? To jest logiczne? :)
Kasia, 2018-10-29 15:19
To chyba nie tajemnica, że po zmianach rozkładu jazdy MZK ludzie nie mogą dojechać do pracy, a dzieci i młodzież do szkół.
Jak są skrócone lekcje to dzieci ponad godzinę czekają na nabity autobus. Pan Kotowski musi odejść. Sytuacja w szkołach i dojazdy do szkół to jakaś katastrofa, a nic nie zrobił tylko czeka na głosy. Po raz pierwszy pójdziemy z mężem na wybory, coś musi się zmienić. Dla młodych ludzi i młodych małżeństw nie ma tu nic.
Ktoś, 2018-10-29 15:22
A kto ogląda tę telewizje ???? Chyba tylko stare dziady
Józef, 2018-10-29 15:23
Też tak uważam. Co się dzieje w mieście każdy widzi. Czas zmienić władzę i już. Kotowski cudów nie zdziałał i nie zdziała. Inne regiony mają dobry lobbing a nasz nie ma. Zmieńmy władzę na tym polega demokracja.
nauczyciel, 2018-10-29 15:23
Szkoła jest pod opieką Kuratora, a ten jest z PIS, więc proszę nie kłamać. Najważniejsze, aby odsunąć dyr. oświaty i dać dyrektorom szkół nadzór, a nie kierować szkołami z urzędu miasta. Będę głosował w interesie młodzieży i rodziców na bezpartyjnych.
Ost., 2018-10-29 15:24
Ciemnogród? Jej, skąd wy uczycie się tych mainstreamowych wyrażeń :D Ewa pisze, że mama się ocknęła. Sądzę, że w przeciwnym razie nie wypowiedziałaby się w tak stanowczym tonie. Rodzice nie zawsze podzielają nasze poglądy na życie, na politykę... Takie życie :)
do wyborów, 2018-10-29 15:24
młodzi walczyć o miasto.
Ost., 2018-10-29 15:25
Panowie, naprawdę liczycie na cuda? Naprawdę? :)
bezpartyjni, 2018-10-29 15:27
Przestań pitolić Bezpartyjni 12 radnych, PIS 8 radnych, PO 3 radnych

Bezpartyjni 12 radnych, a PO PIS 11 radnych

Bezpartyjni rządzą w mieście, wiec po co im narzucać gościa pracującego tylko dla partii PIS
Sejmik nie dla PIS, 2018-10-29 15:30
Prezydent zleca takie prace specjalistycznej kancelarii od pozyskania dotacji, a pieniędzy nie ma w rządzie tylko w sejmiku mazowieckim należącym do koalicji, warto więc wziąć na wiceprezydenta kogoś z PSL
pa pa PIS, 2018-10-29 15:30
To wasza ostatnia niedziela wkrótce się pożegnamy.
Zbawiciel, 2018-10-29 15:33
Całe szczęście, że to będzie twój ostatni głos na tego pana. Pan Kotowski do Zbawiciela na kościelnego.
bezpartyjny, 2018-10-29 15:34
No szok atakują KULIKA, atakują FRYDRYKA już wasz koniec jest bliski kolesie z PIS.
Marynarz, 2018-10-29 15:36
Czas abyś ty się ocknął bo statek tonie.
BMO, 2018-10-29 15:37
Naprawdę, już po układzie ostrołęckim. Młodzi was pogonią, pakować się i spier....
Ost., 2018-10-29 15:38
Dysputy? Debata to przede wszystkim okazja do wykazania się umiejętnością dyskusji :) Na uczelniach wyższych wielu wykładowców wybiera ją jako formę sprawdzenia stanu wiedzy. Zwłaszcza na tych nieco lepszych uczelniach.
Arek, 2018-10-29 15:39
A kto widział Janusza? aby się do niego dostać trzeba czekać tygodniami, a tu nagle sobie o nas przypomniał. Za późno.
Xxx, 2018-10-29 15:40
Kotowski drżą jak baranie ogony. A my Debile pójdziemy i dokończymy a nawet wykończony "spójną zmianę"
Ost., 2018-10-29 15:41
Nasza? Moja? Źle mi życzysz?
Gość, 2018-10-29 15:42
niech debatuje z pinokiem obaj siebie warci
Gość, 2018-10-29 15:43
Tylko TVN to nie chciał
Gość, 2018-10-29 15:43
Kulik nie nadaje sie na zadnego prezydenta tylko na ciecia
~~Pawel, 2018-10-29 15:45
Kulik ha ha ha ludzie ha ha rece opadajo Kulik
Ost., 2018-10-29 15:45
Zazdroszczę kultury, naprawdę dużo mnie kosztuje, żeby powstrzymać się przed równie niską odpowiedzią. Nie jestem i nigdy nie byłam związana z żadną partią, więc przykro mi, ale pudło. Pudełko.
Ost., 2018-10-29 15:49
Przestańcie obrażać obu kandydatów. Skupmy się na tym, co ważne dla Ostrołęki i realnym planie - niech po rozmytej kampanii przed I turą w końcu zapanuje konkret. Kupuję popcorn i czekam na debatę.
Ost., 2018-10-29 15:51
No nieźle, dziękuję za troskę, ale pozostaję przy moim realnym spojrzeniu na sprawę. Fajny nick :)
Ost., 2018-10-29 16:07
Fajnie, że prezydent wprowadził darmową komunikację. Zgadzam się, że autobusy mzk kursują za rzadko i trzeba to zmienic. Jeśli Pani zdaniem nie ma tu nic, to przepraszam za osobiste pytanie, ale po co Pani zostaje w Ostrołęce?
Gość, 2018-10-29 16:11
oczym tu debatować kulik ma program kotowski 12 lat rządził i pokazał co potrafi ,cezurować obsadzać stołki swoimi  z kłamcą niema oczym debatować
bezpartyjny, 2018-10-29 16:13
Ty masz debatę codzienni w biurze prezydenta Kotowskiego
xXx, 2018-10-29 16:15
Cała moja klasa z liceum na KULIKA za upierdliwość Kotowskiego i spędy na wiece.
ha ha ha, 2018-10-29 16:16
Wam c**e opadną w poniedziałek
Gość, 2018-10-29 16:26
Czy Kulik juto weźmie udział w debacie?
Czy pod...Kuli(k) ogon?
Miś, 2018-10-29 16:27
A cóż do powiedzenia może mieć ten biedny krzykacz Kulik?
Osobiście wolę już bogobojnego niż komucha.
Gość, 2018-10-29 16:27
A jaki to program?
Nie słyszałem żeby to gdzieś zaprezentował. Wstydzi się o nim mówić?
Gość, 2018-10-29 16:36
poco debatować 12 lat rządów najlepszą debatą ,muj głos na kulika
Kasia, 2018-10-29 16:42
Ponieważ tu mieszkali moi pradziadkowie, dziadkowie, rodzice, a teraz my. Pan Czartoryski i Kotowski sprowadzili się do miasta z prowincji. Może to oni nie czują ducha naszego miasta. Pomysł darmowej komunikacji wypłynął od pana KULIKA, ale nie było mowy o zmianie rozkładu jazdy. Teraz pan KULIK obiecał przywrócenie starego rozkładu jazdy MZK.
Gość, 2018-10-29 16:49
PO co debata? Lepsze pytanie dlaczego nie chce debaty?
Chętnie POSŁUCHAŁBYM  co ma do powiedzenia.
gwarantuje, 2018-10-29 16:56
Posłuchasz jak zostanie prezydentem, bo pan KOTOWSKI nigdy nic nie miał do powiedzenia mieszkańcom.
obłuda, 2018-10-29 16:57
Żartujesz, oni się Boga nie boją
pracuś, 2018-10-29 17:02
On  nie rozmawia z wami tylko z mieszkańcami i słucha ich problemów, gdy zostanie prezydentem trzeba będzie pilnie działać, powymieniać prezesów i dyrektorów, zlikwidować staż miejską, wprowadzić rozkład jazdy, sprawdzić przetargi Ostrady zwłaszcza ten na przeprawę SIWZ , wyprzedaże bezprzetargowe działek, szukać rozwiązań w oświacie, starać się o dotacje dla miasta.
Gość, 2018-10-29 17:02
kot powiedział co ma do powiedzenia przez 12 lat ,wystarczy kulik ma muj głos
ha ha ha, 2018-10-29 17:03
Widać udzielasz się bezinteresownie
Gość, 2018-10-29 17:05
kulik nie obiecuje gruszek na wierzbie tylko realne do wykonania żeczy
Gość, 2018-10-29 17:08
PO co debata? Lepsze pytanie dlaczego nie chce debaty?
Chętnie POSŁUCHAŁBYM  co ma do powiedzenia.
Gość, 2018-10-29 17:08
A jaki to program?
Nie słyszałem żeby to gdzieś zaprezentował. Wstydzi się o nim mówić?
Zołza, 2018-10-29 18:19
Oglądaliście najnowszy filmik na tle regału z prawilnymi książkami??? Pan Kotowski "odpowiada" na komentarze. Ciekawe, czy na te skasowane też. Tylko ile razy można powoływać się na dobre relacje z rządem? Na miłe stosunki z premierem? Co to w ogóle za argument? A jeśli rząd się zmieni za rok, to co wtedy? Znów będzie narzekanie jak przed rządem PiSu? Pewnie tak, tylko tym razem dłużej bo aż 5 lat. Ludzie, wybierzcie mądrze. 2 tygodnie spinania pośladków i fantazje o estakadzie nie załatwią 12 lat.


Aha, jeden plus z tego filmu - przyznał się, że wstyd mu, gdy patrzy na stary basen. Mi też wstyd, ale za prezydenta.
Precz, 2018-10-29 18:53
Jak można na Kulika głosować miasto stanie nic tu już się nie zrobi ta kadencja Kotowskiego jest potrzebna jak nigdy. O jakiej wy zmianie mówicie chyba na gorsze i nie odwracalnej będziecie pluc sobie w twarz. Korzysta większość z programu 500plus a teraz się wypina jaja dosłownie jakieś.
Gość, 2018-10-29 19:21
To chyba nie Pan Kotowski daje 500+, czy może coś przegapilam?
Krzysztof, 2018-10-29 19:55
Kulik milczy i myśli,że jelenie go i tak wybiorą.Jak by sie odezwał to zaraz miałby nowych wrogów,a tak nic nie robi i potem też nic nie będzie robił.To jego metoda na władze.
Realista, 2018-10-29 19:58
Debata z 5 kandydatów na Prezydenta nie odbyła się ponieważ J.Kotowski jako jedyny stwierdził że go to nie interesuje. Jaki sens ma debata teraz gdy wszyscy już zapoznali się z programami wyborczymi kandydatów. Teraz to będzie tylko pyskówka słowna. Wystarczy ze codziennie słyszę coraz to nowsze obietnice kotowskiego. Kulik przynajmniej nie nawija makaronu na uszy mieszkańcom OSTROŁĘKI. Po 12 latach widać ile obecny prezydent zrobił z tego co obiecał (jakieś 10%). Dla mnie jest jasne że wystarczy już tych dennych, stagnacyjnych rządów w mieście i czas na coś nowego
Gość, 2018-10-29 20:25
jeleniem jesteś ty głosujoc na tego nieudacznika
Gość, 2018-10-29 20:26
muj głs na kulika ,łukasz powodzenia
Gość, 2018-10-29 21:01
A ja słyszałem że Kulik już demontuje elektrownię.  Do sprawdzenia...
Ost., 2018-10-29 21:14
Niestety, ale problemem najczęściej nie jest brak pomysłów (w tym samorządowcy się prześcigają). Problemem jest budżet, który musi się spinać.
Ost., 2018-10-29 21:24
Nie rozumiem, po co nam informacja, na kogo będzie Pan głosować.
Kłamać? Proszę rozwinąć, brzmi intrygująco.
Ost., 2018-10-29 21:31
Wymieniać na swoich, normalny proces, audyt po przejęciu urzędu też norma, ale o co chodzi z tym, że 'nie rozmawia z wami tylko z mieszkańcami'?
Ost., 2018-10-29 21:42
Bardzo interesujący komentarz - może jednak rozwiniesz myśl?
Ost., 2018-10-29 21:45
Naprawdę trzeba obrażać?
Ost., 2018-10-29 21:48
Zapraszasz?
Ost., 2018-10-29 21:49
Ostrołęka jest piękna :)
Gość, 2018-10-29 21:50
kandydacie kotowski co gdy za rok PIS nie będzie rządził w Polsce, a jednocześnie już jest koalicja PO PSL w sejmiku
Obserwator, 2018-10-29 22:17
Dlaczego nie ma reklamy Janusza Kotowskiego na Mojej Ostrołęce a jest tylko na eOstrołęce ? Czyżby Bezpartyjne Miasto Frydryka, Mierzejewskiego i Łuby to PiS-BiS ?
Gość, 2018-10-30 06:31
Kandydacie Kulik, PiS rządzi w Polsce, a jednocześnie już jest koalicja PO PSL w sejmiku. Co bezpartyjny dostaniesz?
Gość, 2018-10-30 07:06
A co dostanie prezydent Kotowski?
Gość, 2018-10-30 11:06
Spytaj malezyjskiego redaktora :)

Serwis eOstroleka.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.